شایعه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب آهن

سیدمحمد ناصح در مورد شایعه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب آهن گفت: این شایعه را صدرصد تکذیب می‌کنم. این اولین مرتبه‌ای است که من اسم ایشان را بر زبان می‌آورم و تا امروز حتی نامی از قلعه‌نویی بیان نکرده بودم. حسینی سرمربی تیم ذوب آهن کلیاتی از برنامه‌اش را به هیات مدیره ارایه کرده و قرار است او در جلسه دوشنبه اینده برنامه‌اش را با جزییات بیشتری در اختیار مدیران باشگاه بگذارد.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه حسینی گزینه اصلی و اول باشگاه برای سرمربیگری است، عنوان کرد: آقای حسینی زمانی که سرمربی تیم شدند گزینه اصلی نبودند اما گزینه مناسبی برای سرمربیگری بودند و فصل گذشته نیز سرمربی تیم شدند. اکنون نیز منتظر هستیم تا حسینی جزییات بیشتری از برنامه‌هایش را به باشگاه ارایه کند و برنامه‌اش را به طور دقیق‌تر به هیات مدیره ارایه کند. اگر برنامه‌های او مورد تایید قرار گرفت که ایشان سرمربی می‌شوند در غیر اینصورت به سراغ گزینه‌های بعدی خواهیم رفت.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی سعید آذری در باشگاه استقلال گفت: آقای آذری چنین چیزی را نگفته و این مساله هم شایعه است.گاهی اوقات شایعه‌ها بیش از اصل موضوع مورد توجه قرار می‌گیرند.

ناصح در مورد بودجه باشگاه ذوب آهن در فصل آینده گفت: بودجه باشگاه به احتمال فراوان همان ۱۲ میلیارد تومان فصل گذشته خواهد بود و باشگاه باید به صورت انقباضی عمل کند. ضمن اینکه قصد داریم تیمی قدرتمند‌تر از گذشته را روانه مسابقات هم بکنیم. بنابراین باشگاه ذوب آهن باید درآمدزایی هم داشته باشد و نباید فقط مصرف کننده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا