وضعیت ماندنم در استقلال مشخص نیست/ دوشنبه‌شب با هواداران خداحافظی می‌کنم

رابسون درباره آخرین بازی خانگی استقلال در این فصل فوتبالی هم گفت كه دلش برای هواداران تیمش تنگ خواهد شد.

* در استقلال میمانی؟

مدیر برنامه‌هایم ارتباطات خوبی بین دو باشگاه باهیا (تیمی كه رابسون هنوز با آن باشگاه برزیلی قرارداد دارد) و استقلال برقرار كرده و به احتمال خیلی زیاد در استقلال و كنار هواداران خونگرم این تیم میمانم.

* خودت تا چه اندازه تمایل داری در این تیم بازی كنی؟

خیلی برایم مهم است در تیمی باشم كه فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و استقلال هم سال بعد سهمیه این مسابقات را كسب كرده است. از طرفی استقلال یكی از دو تیم پرطرفدار ایران است و هر هفته كه بازی میكنم، بازیهایم با استقبال پرشمار تعداد زیادی از هواداران تیم مواجه میشود و از این نظر خوشحالم و فكر میكنم نه تنها من بلكه هر فوتبالیستی دوست دارد در چنین جوی بازی كند.

* فارسیات هم بهتر از قبل شده؟

طبیعی است. من باید فارسی یاد بگیرم. از پادو هم كمك گرفته‌ام و خیلی از كلمات را به من آموخته. فكر میكنم یك فصل دیگر هم ایران بمانم، حسابی از این هم بهتر خواهد شد.

* برای بازی با العین آماده‌ای؟

بعد از چند هفته بازیهای پشت هم كه حسابی خسته‌مان كرده بود، این مدت كه كمی بین دو بازیمان فاصله افتاد، استراحت بیشتری كردیم و فكر میكنم نه تنها من بلكه همه اعضای تیم از نظر بدنی وضعیت مطلوب‌تری دارند. تمرینات خوبی را هم در این روزها انجام داده‌ایم و میدانیم با تیم خوبی بازی داریم. العین از تیم‌های قدرتمند امارات است كه در آسیا هم بهتر كار میكند.

* اما آنها در لیگ‌شان بد نتیجه گرفته‌اند!

مهم نیست ولی دیدیم كه در گروه‌شان صدرنشین شدند و من هم شنیده‌ام كه بازیكنان حرفه‌ای دارد.

* كدام‌یك از آنها را میشناسی؟

كایو هافبك برزیلیشان ۱۲ گل در لیگ امسال زده و بازیكن خیلی خطرناكی است. علاوه بر او، عبدالرحمن یكی دیگر از هافبك‌هایشان هم از خوب‌های العین به حساب می‌آید كه او را هم تا حدی میشناسم. یك هافبك ساحل عاجی دوملیتی هم دارند كه او هم ۸ گله است.

* پس خط هافبك خوبی دارند؟

دقیقاً! فكر میكنم علاوه بر ما در خط دفاع هافبك‌هایمان هم شب دشواری پیش‌رو دارند.

* این بازی در تهران است. فكر میكنی هواداران‌‌تان به استادیوم بیایند؟

حتماً میآیند. آنها در بازیهای قبلی آسیاییمان هم خیلی خوب از ما حمایت كردند. شب بازی با السد را یادم نمیرود.

* حرفی با آنها نداری؟

طبیعی است كه میتوانم بگویم این بازی آخر خانگی ماست و تا فصل بعد دیگر آنها را نمیبینیم. به این دلیل دلم برایشان تنگ میشود و دوست دارم همه به استادیوم بیایند تا هم از استقلال حمایت كنند و هم خداحافظی خوبی با پیروزیمان با آنها داشته باشیم. رسم است كه در چنین شب‌هایی مهمانی خداحافظی میگیرند و ما هم دوست داریم با هواداران‌مان هم جشن پیروزی بگیریم، هم گودبایپارتی./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا