گوشت گوسفند و گوساله گرانتر شد / توان قدرت خرید مردم کمتر شده

توزیع کننده گوشت درباره وضعیت بازار گوشت گفت: وضعیت بازار گوشت آن چنان بد شده است که همگی برای توزیع آن بلاتکلیف مانده ایم، تقاضا برای خرید گوشت بسیار کم و قدرت خرید مردم پایین آمده است.

موسی زاده گفت: گوشت گوساله کیلویی هزار تومان و گوشت گوسفندی هم چیزی در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان مجددا بالاتر رفته است، اما دلیل گرانی گوشت کمبود دام نیست، الان فصل دام است بنابراین کمبودی نداریم اما واقعیت این است که دیگر برای کسانی که کشتار انجام می دادند کشتار دام به صرفه نیست زیرا کسی گوشت نمی خرد و بار بر روی دستشان می ماند.

وی افزود: در گذشته با خیال راحت کشتار دام انجام می دادیم و چنان چه تقاضا از سوی مردم کم بود گوشت‌ها را بسته بندی و منجمد کرده و آن را به شرکت ها تحویل می دادیم اما الان تقاضای شرکت‌ها و هتل‌ها برای گوشت بسیار کاهش یافته و آن ها هم به گوشت مرغ روی آورده اند.

این توزیع کننده گوشت ادامه داد: ما تا مدتی قبل به چند شرکت هواپیمایی و کشتیرانی گوشت تحویل می‌دادیم اما الان همان شرکت ها هم تمایلی برای خرید گوشت قرمز ندارند زیرا برای هر تن آن چیزی در حدود ۷ میلیون گرانتر از گذشته باید پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا