جمنا مازندران:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت مصداق واقعی حماسه سیاسی بود

بصیرنیوز،جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران درباره انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌خوانید.

واعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَينَ قُلوبِكُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ اِخوانا

و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید! و نعمت بزرگِ خداوند را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دلهای شما الفت ایجاد کرد و به برکتِ نعمتِ او برادر شدید.

مازندرانی‌های وفادار و هميشه در صحنه

حضور پرشکوه و هوشمندانه شما مازندرانی‌های عزیز در کنار ملت مومن و شریف ایران اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد.

بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم . یقین قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، دولت‌های برآمده از آراء شما باید خود را موظف به تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، که مطالبه جدی شماست، بدانند و در رفع چالش‌های اقتصادی و فرهنگی جامعه بکوشند.

رأی شما مازندرانی‌های ولایی به کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تعقیب‌گر ۱۶ میلیون رای برای رفع فقر، تبعیض، فساد و رانت‌خواری و تداوم مبارزه با اشرافی‌گری و ویژه‌خواری است که به این راهبرد بیش از ۴۰ میلیون ایرانی تشنه عدالت اسلامی رأی دادند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در تجدید عهد با شما مرزداران ایمان و ولایت، خود را مکلف می‌داند که در راستای صیانت از دستاوردهای شهدای گرانقدرتان همچنان در صحنه خدمت به محرومین و کمک به خادمان ملت در دستیابی به راهبردهای نظام اسلامی استوار و مقتدر به فعالیت خود ادامه دهد.

ضمن تشکر مجدد از حضور همه شما مردم شریف و ولایی، درانتخابات ۲۹اردیبهشت، ازخداوند منان، عاقبت نیکو و فرجام عالی را برایتان آرزومندیم.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا