عضو علی‌البدل انتخابات شورای شهر فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

نظارت فرمانداری فریدونکنار بر انتخابات بسیار ضعیف بود/ برابری رای نفر ششم فریدونکنار با نفر دوم بسیاری از شهرهای همجوار

بصیرنیوز، فرهاد ذاکری در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اینکه  نظارت در برگزاری انتخابات فریدونکنار کم بود، اظهار کرد: در اطراف ستادها اتفاق‌های عجیبی رخ داد که با توجه به اینکه به فرمانداری هم اطلاع دادیم، هیچ اقدامی انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت از سوی فرمانداری بسیار ضعیف بود در مقابل هر صندوق افراد بسیاری حضور داشتند که در رای دادن مردم تاثیرگذار بود.

این عضو علی‌البدل شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه میزان رای خوبی به دست آورده‌ام، تصریح کرد: رای‌گیری بیش از ۵ هزار رای از سوی کاندیداهای این شهر برای فریدونکنار منطقی نبود.

ذاکری گفت: شهر فریدونکنار ظرفیت ۵ هزار رای را نداشت و نباید با این میزان جمع‌آوری رای از شورا بیرون می ماندیم.

وی یادآور شد: تخلفات بسیاری در صندوق‌های رای صورت گرفته است اما به صورت مستند چیزی نداریم و از روی ناچاری باید بگوییم درست بود.

این نامزد اظهار کرد: آنهایی که به عنوان هیئت اجرایی در داخل شعبه‌ها بودند خوب کار کردند اما فضای بیرون شعبه به هیچ عنوان مناسب نبود.

ذاکری خاطرنشان کرد: در حالی که شهرهای همجوار که جمعیت بیشتری دارد بیشترین رای آن‌ها به ۴ هزار رای می‌رسید اما چطور فریدونکنار با این جمعیت به ۵ هزار رای رسیده است.

وی تصریح کرد: رای نفر ششم ما با نفر دوم بعضی از شهرها برابر بود و این نشان می‌داد که امنیت و نظارت در بیرون از شعبات وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا