آیت‌الله موحدی کرمانی:

رئیسی ۱۶ میلیون رای حلال داشت/ شواری نگهبان تخلفات انتخابات را به مردم معرفی کند

بصیر، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که صبح امروز (پنج شنبه ۴خرداد)برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این بود که اصلح را تشخیص دهیم و ما برای خدا اصلح را شناسایی کرده و به او رأی داده و تبلیغ کردیم.

وی ادامه داد: در نگاه اول نقطه ضعف و اشتباهی در عملکرد نیروهای انقلاب نبود و به فرد مشخص برادرمان جناب آقای رئیسی رسیدیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: جامعتین هم ایشان را کاندیدای اصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آقای رئیسی سرمایه قوی و سرمایه مردمی انقلابی خوبی دارد، تاکید کرد: آقای رئیسی ۱۶ میلیون رأی حلال داشت.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته با آیت‌الله جنتی گفت: بنده روز گذشته با آیت الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینند شورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: تخلفات انتخاباتی در حدی نیست که در نتیجه کلی انتخابات اثر بگذارد اما ممکن است با بازبینی و بررسی مجدد تخلفات و گزارشات ارسالی به شورای نگهبان رای رئیسی از ۱۶ به ۱۹ و روحانی نیز از ۲۳ به ۲۱ میلیون رای برسد، البته باید این را هم بگوییم که آقای روحانی رئیس جمهور است و بحثی در این مورد نداریم.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نوع خود بدیع و بی‌نظیر است و باید نسبت به عملکرد دولت و برنامه‌های کشور حساسیت داشته باشد و مسیر خود را ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا