امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

تحقق شعار اقتصادمقاومتی تنها راه مبارزه با تحریم‌های اقتصادی

بصیر، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران اظهار کرد: پس از آرای ۹۸ درصدی مردم ایران برای تشکیل جمهوری اسلامی کشورهای استکباری از ترس شکل گرفتن این انقلاب در کشورهای دیگر دست به اقدامات مختلف برای براندازی این انقلاب زدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات تحریم اقتصادی است که حدود ۳۷ سال از عمر آن گذشته و به حول قوه الهی و با رهنمودهای رهبری جمهوری اسلامی توانسته این تحریم‌ها را پشت سر بگذارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در حال تهدید و تحریم هستند تصریح کرد: در حالی که دشمنان با روش های مختلف به کشور ایران هجوم آورده‌اند اما هم‌اکنون دم از گزینه‌ای روی میز می‌زنند اما ملت ایران می‌دانند که تمامی گزینه‌های آنان سوخته است.

جلالی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به این باور رسیده‌هاند که اگر غلطی از آن‌ها سر بزند سیلی محکمی از ملت ایران دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: تنها راه مبارزه با تهدیدها و تحریم های اقتصادی حضور در زمینه‌های اقتصادی برای تقویت و تحقق شعار اقتصادمقاومتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا