مومنی: نظرمحمدی تنها گزینه سرمربیگری ماست

شهاب مؤمنی در خصوص شرایط تیم سپیدرود برای حضور در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت:‌ من و نظرمحمدی توافقاتی را با هم انجام داده‌ایم و قرارهایی را با هم گذاشته‌ایم. نظرمحمدی تنها گزینه ما برای هدایت سپیدرود در فصل آینده است. اگر باشگاه را به افراد حقیقی و حقوقی دیگری واگذار کنیم،‌ آنوقت آنها خودشان می‌دانند که هدایت تیم‌شان را به چه کسی واگذار کنند اما توصیه من این است که نظرمحمدی همچنان سرمربی سپیدرود باشد. الان اختیار باشگاه سپیدرود با من است و من هم علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی برگزیده‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که بین من و نظرمحمدی انجام شده، او کارهای مربوط به تیم را دنبال می‌کند. ما هم اکنون مشغول تنظیم اساسنامه هستیم تا باشگاه را به عنوان یک شرکت ثبت کنیم. بعد از ثبت شرکت مجوز رسمی برای عقد قرارداد خواهیم گرفت و می‌توانیم قراردادهایمان را نهایی کنیم. کارهای مربوط به اساسنامه را انجام داده‌ایم و تا اواخر هفته شرکت را به ثبت خواهیم رساند. مذاکراتی با چند بازیکن داشته‌ایم و منتظر نظر نهایی نظرمحمدی هستیم.

مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود در مورد اینکه آیا این باشگاه با آندرانیک تیموریان مذاکره کرده است یا خیر، گفت: من به شخصه با کسی مذاکره نکرده‌ام و اگر مذاکره‌ای شده باشد نظرمحمدی انجام داده است. به طور کلی من نظر فنی در مورد بازیکنان نمی‌دهم و فقط لیست بازیکنان مدنظر را می‌گیرم و روی قراردادها نظارت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا