اولین خرید گواردیولا برای منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی برناردو سیلوای ۲۲ ساله را از موناکو جذب کرد. این بازیکن پرتغالی پنجشنبه شب به منچستر سفر کرده بود و روز گذشته هم با مسئولان باشگاه به توافق رسید. او اما باید تا روز اول ژوئن (۱۱ خرداد) برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات صبر کند تا به طور رسمی قراردادش به عنوان بازیکن جدید منچسترسیتی به ثبت برسد، قراردادی ۵ ساله که گفته می‌شود عقد آن برای آبی‌پوشان شهر منچستر در حدود ۵۰ میلیون یورو هزینه داشته است.

سیلوا در فصلی که گذشت یکی از مهره‌های کلیدی موناکو بود که در قهرمانی این تیم در لیگ فرانسه و صعود آن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نقش بسزایی داشت. او فصل گذشته در تمام رقابت‌ها ۵۸ بازی برای موناکو انجام داد، ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل هم داد.

سیلوا پس از قطعی شده پیوستنش به من‌سیتی، تیمی که در آن پیراهن شماره ۲۰ را به تن خواهد داشت، به سایت باشگاه گفت:« احساس فوق‌العاده‌ای دارم. راستش را بخواهید من الان خودم را در یکی از بهترین تیم‌های دنیا می‌دانم. اینکه عضو یکی از این باشگاه باشی و فرصت بازی در آن داشته باشی، عالی است. خوشحالم که به عضویت این تیم درآمده‌ام و منتظر انجام اولین بازی‌ام هستم. گواردیولا اگر بهترین سرمربی دنیا نباشد قطعاً جزو بهترین‌هاست. بدون شک زمانی که شما فرصت تمرین کردن زیر نظر گواردیولا را داشته باشید به آن نه نمی‌گویید. همه ما می‌دانیم که او در بارسلونا و بایرن مونیخ چه افتخاراتی کسب کرده و اینجا هم از او انتظار داریم که قهرمان شود. کار کردن با او فوق‌العاده است و خوشحالم که این فرصت را به دست آورده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا