تجمع سپرده گذاران موسسه آرمان مقابل فرمانداری دزفول

سپرده گذاران موسسه مالی توسعه از هفته گذشته برای دریافت سپرده های خود در شعب این موسسه در شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله دزفول ، اندیمشک و شوش دست به تجمع زدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا تجمع کنندگان درب فرمانداری دزفول خواستار پیگیری مشکل خود از سوی فرمانداری دزفول شدند.
یکی از سپرده گزاران موسسه آرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:از چند روز پیش درب شعب موسسه آرمان (توسعه) بسته شده و کسب پاسخگوی سپرده گذاران نیست.
وی افزود:در صورتیکه این موسسه مجوز فعالیت ندارد چرا به آن اجازه فعالیت داده اند.
یکی دیگر از سپرده گذاران گفت:رئیس یکی از شعب این موسسه به سپرده گذاران وعده داده از روز سه شنبه هفته جاری می توانند برای برداشت سپرده خود اقدام کنند در صورتیکه هیچ اعتمادی به این وعده نیست.
گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر دزفول حاکست شعب موسسه اعتباری توسعه از صبح روز شنبه شاهد تجمع سپده گذاران در این موسسه می باشند.
حبیب اله آصفی فرماندار ویژه شهرستان دزفول در خصوص مشکل سپرده گذاران این موسسه به ایرنا گفت:هماهنگی لازم با مدیران این موسسه مالی صورت گرفته تا با آرامش و بدون تنش وجوه مردم را پرداخت کنند.
امیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز گفت:با هماهنگی مسئولان استانی و دادستانی مدیران سه شعبه این موسسه در دزفول بزودی احضار شده و حساسیت موضوع به آنها متذکر خواهد شد.
وی افزود:در تلاش هستیم با همکاری و حمایت دادستانی در همین هفته مشکل سرمایه گذاران موسسه آرمان حل شود و وجه مردم پرداخت شود.
عیسی زاده اضافه کرد:با اینکه موسسه اعتباری توسعه یک موسسه خصوصی است تلاش می شود مشکل سپرده گذاران آن هرچه سریعتر حل شود./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا