گوشی هوشمند آنر ۹ در سایت TENAA رویت شد

اطلاعات فاش شده در سایت TENAA، شایعاتی که در گذشته درباره مشخصات و ظاهر آنر ۹ پخش شده بود را تایید می‌کنند.

این تلفن همراه هوشمند در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. از نظر ظاهری، یک شیشه ۲٫۵D خمیده در جلو و شیشه ۳D خمیده دیگری در پنل پشتی آن به‌کار رفته است. از نظر ابعاد نیز، ۷٫۴۵ میلی‌متر ضخامت، ۷۰٫۹ میلی‌متر عرض و ۱۴۷٫۳ میلی‌متر طول دارد و در زمان به دست گرفتن ۱۵۵ گرم وزن را به کاربر القا می‌کند.

این گوشی هوشمند صفحه نمایشی ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 960 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز را در درون خود جا داده است. این دستگاه در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در‌کنار ۴ گیگابایت رم قرار داده و دیگری ۶ گیگابایت رم را به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یدک می‌کشد.

شایعات، آنر ۹ را با دوربین دوگانه‌ای مشابه هواوی Mate 9 و P1 متصور شده بودند که سنسور‌های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی در دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی در دوربین سلفی آن به‌کار می‌رود. این تلفن همراه دو درگاه سیم‌کارت خواهد داشت و از کلیه باند‌های شبکه پشتیبانی می‌کند. تمام این مجموعه به‌وسیله یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری نیرو‌دهی خواهد شد.

انتظار داریم آنر ۹ در ماه ژوئن رونمایی شده و با قیمت‌های ۳۳۵ دلار (برای نسخه ساخته شده با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) و ۳۷۸ دلار (برای نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) عرضه شود./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا