روایت شهدای کربلای ایران، انصار امام حسین در فریدونکنار *۷*(استقبال از اجلاسیه ۱۰ هزار شهید استان مازندران)

شهید خانعلی محمدی

محمدخا~1

نام پدر:قدرت الله

تاریخ تولد: ۰۷/۰۸/۱۳۳۲

منطقه عملیات: رقابیه

تاریخ شهادت:۰۹/۰۱/۱۳۶۱

وصیت نامه شهید خانعلی محمدی

سلام بر پدر و مادر عزیزم پس از تقدیم عرض سلام امیدوارم که حال شما خوب بوده باشد و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید در دوران زندگی خوب و خوش بوده باشید. پدر و مادر عزیزم اگر احوالی از اینجانب خانعلی محمدی خواسته باشید الحمد الله خوب هستم و به دعاگویی شما مشغول می باشم. پدر و مادر عزیزم من از شما سپاسگزارم که این افتخار را به من داده اید که بروم برای اسلام و جنگ. پدر و مادر عزیزم وظیفه همه ما این است که برای اسلام جنگ کنیم

بنام خداوند در هم کوبنده ستمگران و ظالمین و حامی مستضعفان سلام به رهبر انقلاب امام خمینی درود فراوان به شهیدان انقلاب اسلامی ایران درود فراوان به مردم قهرمان پرور ایران و سلام گرم به رزمندگان اسلام سپس سلام گرم به شما پدر و مادر مهربانم عرض می کنم. پس از عرض سلام امیدوارم که حال شما خوب بوده باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید و دوران زندگی را به خوبی و خوشی بسر برده باشید و امیدوارم که زندگی افتخارآمیز را با موفقیت انجام داده باشید. در ضمن اگر احوالی از اینجانب فرزند خود را خواسته باشید بحمدالله خوب هستم و به دعاگویی شما مشغول می باشم و همیشه به یاد شما هستم . پدر جان مرا هنوز به جبهه نبردند و هنوز در پادگان هستیم و هر وقت که به جبهه رفتم برای شما نامه می دهم. سلام برادرم جانعلی محمدی و همسر من عرض می کنم پس از عرض سلام امیدوارم که حال شما خوب بوده باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید و از قول من به برادرم خانعلی و همسرش را دعا و سلام گرم می رسانم و از قول من به مهدی و موسی و نفیسه دعا و سلام گرم و روبوسی می کنیدو از قول من به برادرم خانعلی و همسرم باشد. دعا و سلام گرم بلند بلند می رسانید و از عوض من به حوریه و هادی را روبوسی می کنید و از قول من خواهرم رقیه و فوزیه دعا و سلام گرم برسانید و دیگر عرضی ندارم این نامه را که دارم می نویسم باران دارد می آید به خانه و از قول من به هوشنگ رزقانی و آقا رمضان رزقانی را دعا و سلام گرم می رسانند. قول من به تمام نگهبان های شنبه و پنج شنبه را دعا و سلام گرم می رسانم. برادر عزیزم چند نفر هستیم نورعلی و زری و حسین رمضان نژاد و حسین و رمضانعلی و سید مسلم پورحسینی و سیدعلی نیک بخت و حسین بخار این محمود ایزدی و یک نفر از بارانی هم پیش ما هست و یک نفر هم سو طی ما هست و ما در یک اتاق هستیم و با هم می خوریم و می خوابیم و هنوز هر وقت که به جبهه رفتیم برای شما نامه می دهم و از قول من به قائم شعفی دعا و سلام می رسانید که راه کربلا باز شود و تمام عاشقان امام حسین(ع) بروند سر قبر او زیارت نامه بخوانند و گریه بکنند و آرزوی آنها گرفته شود به امید دیدار. دیگر عرضی ندارم بجز سلامتی شما را خواهانم خداحافظ شما باشد.

نویسنده نامه جانعلی محمدی کوچک شما هستم و اگر اسم کسی را ننوشتم باید مرا ببخشید و در ضمن یارعلی فلاح و همسرش دعا و سلام برسانید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا