کری خوانی مدافع العین برای استقلالی‌ها

دو  تیم فوتبال العین و استقلال فردا (دوشنبه) در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم به میدان خواهند رفت. اسماعیل احمد، مدافع العین مطمئن است که تیمش، استقلال را در دیدار برگشت شکست می‌دهد و شکست یک بر صفر در بازی رفت را که با گل دقایق پایانی کاوه رضایی به دست آمد را جبران خواهند کرد.

احمد اسماعیل پیش از بازی با تیم فوتبال استقلال گفت‌: من فکر می‌کنم که ما در ورزشگاه  آزادی مقابل ۶۵ هزار هوادار نمایش خوبی داشتیم و کاملا آگاه هستیم که در چه صورتی می‌توانیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا برسیم. تمام بازیکنان و مجموعه العین مصمم هستند تا تیم بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند و ما تمام تلاش‌مان را در این‌ راستا خواهیم کرد.

مدافع العین ادامه‌ داد: مهم‌ترین موضوع این است که به هیچ وجه نباید در بازی برگشت گلی را دریافت کنیم و اصلا هم نباید عجله‌ای داشته باشیم. کاملا صبور و آرام به دنبال رسیدن به گل در این بازی خواهیم بود. مهم‌ترین موضوع این است که ترس و اضطراب نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما واقعا حقمان در بازی رفت شکست نبود و می‌توانستیم نتیجه‌ خیلی بهتری را کسب کنیم. در بازی رفت تیم برتر زمین ما بودیم، ولی در فوتبال در برخی از اوقات کنترل جریان مسابقه برای شکست حریف کافی نیست.  ما به خوبی قدرت هجومی آنها را در بازی رفت کنترل کردیم، ولی یک ضربه پنالتی‌ باعث شد که در این بازی شکست بخوریم. حالا برای کسب نتیجه‌ مثبت امیدواریم که هوادارانمان در کنار ما باشند و ما را در این بازی همراهی کنند تا قدرتمان دو  چندان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا