رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران:

افزایش تعداد بیماران تب مالت در کشور نگران‌کننده شده است

بصیر، اسماعیل خاتمی‌مقدم در نشست ستاد برگزاری روز جهانی شیر، اظهار کرد: شیر و لبنیات یکی از مواد غذایی مهم در همه جای دنیا بوده و ضرورت دارد که همواره جزو سبد اصلی غذایی هموطنان باشد.

وی افزود: همگی تلاش کنیم که تک تک خانواده‌ها را به افزایش مصرف شیر و لبنیات استاندارد که تنها توسط کارخانجات تولید می‌شود ترغیب و تشویق شوند.

رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران، فرهنگ‌سازی استفاده از لبنیات استاندارد را برای سلامت آحاد جامعه امروز و نسل‌های آینده امری حیاتی دانست که چشم پوشی از آن غیر قابل جبران خواهد بود.

خاتمی‌مقدم اضافه کرد: با التفات به اینکه مصرف این اقلام هر روز در کشور ما کمتر می‌شود زنگ خطری جدی است. به‌طوری‌که تبعات آن گسترده و ضرر و زیان کاهش مصرف آن همه افراد جامعه را درگیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش فله فروشی مواد لبنی و شیر خام باعث افزایش تعداد بیماران تب مالت در سطح کشور شده است.

رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران در پایان گفت: ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی از طریق رسانه‌های گروهی مجازی و مکتوب به‌ویژه صدا و سیما، انواع تبلیغات محیطی، نصب بنر و پوستر در سطح استان، پخش رایگان شیر در مهد کودک‌ها، تبلیغ از طریق شبکه‌های مجازی عمومی و اختصاصی واحدهای تولیدی لبنیات، فروش محصولات لبنی و شیر پاستوریزه با تخفیف ویژه از سوی کارخانجات لبنی استان، از جمله اقدامات تشکل‌های ذیربط و کارخانه‌های لبنی استان در روز جهانی شیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا