منتخبان پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار در دیدار با نماینده مجلس:

۱۴۰۰ باید سال شکوفایی فریدونکنار شود/صداقت بهترین گزینه برای کار در شورا/شورای پنجم باید مجری تغییرات شهری در فریدونکنار باشد

بصیر، مصطفی شیاری  منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فریدونکنار در دیدار با  نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معتقدم اگر در دوره پنجم شورا به عقب افتادگی‌ها رسیدگی نشود نارضایتی مردم از وضعیت موجود قابل پاسخگویی نیست.

وی خاطرنشان کرد: این مقطع زمانی بخاطر وجود سردار نانواکناری به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی استثنایی است و خوشحالم که ارتباط با شما آسان است و این برای ما ارزشمند است.

منتخب مردم فریدونکنار در پنجمین دوره شورای شهر تصریح کرد: از نخستین روز ورود به شورا میدانیم که چهار سال فرصت کمی است و به سرعت میگذرد و امیدواریم که با کمک هم بتوانیم سال ۱۴۰۰ را سال شکوفایی شهر فریدونکنار بنامیم.

نازبانو عزیزی عضو دیگر شورای اسلامی شهر فریدونکنار در این نشست با تقدیر از سردار نانواکناری و آرزوی توفیق برای منتخبین مردم گفت: با تجربه ی ۱۸ ساله‌ای که دارم صداقت را بهترین گزینه در کار می‌دانم و انتظارم از همه عزیزان این است که صادقانه کار کنند و منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

وی خاطرنشان کرد: وجود و همکاری سردار نانواکناری در این دوره افتخار شورای پنجم است و از این رو شورای پنجم شورای موفقی خواهد شد.

سیدجواد قاسمی عضو دیگر شورای اسلامی شهر فریدونکنار در این نشست با تشکر از همه و آرزوی توفیق برای منتخبین گفت: همه باید بدانند که رقابت تمام شد و از امروز رفاقت‌ها شروع می‌شود و باید در کنار هم برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

مهدی بابکی جوان‌ترین عضو شورای پنجم نیز در این نشست اظهارکرد: خوشحالم از اینکه به واسطه‌ی جوانی از طرف مردم انتخاب شدم و به عنوان یک جوان با دغدغه برای شهرم فعالیت خواهم کرد.

وی با قدردانی از نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار که خود را به عنوان عضو ششم منتخبین مردم معرفی کرده است تاکید کرد: این شورا باید مجری تغییرات شهری باشد و باید بتوانیم از قابلیت های سردار نانواکناری به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

این منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار گفت: من همیشه به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم و امیدوارم با صداقت و همدلی و در کنار هم عملکرد مثبت داشته باشیم تا نه تنها شهر بلکه تک تک مردم از امکانات و شرایط بهتر استفاده کنند.

بابکی یادآور شد: گاهی دیدگاه‌ها متفاوت است و کمی و کاستی بخشیدنی است و تا زمانی که هدف ثابت و خدمت به مردم است نگاه های شخصی باید کنار رود و قطعا با یک تیم متحد و قوی نتیجه‌های خوبی خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از گذشت چهار سال و پایان دوره شورای پنجم در کنار مردم سرمان را بالا بگیریم و با وعده‌هایی که اجرا شد پاسخگوی مردم شهر باشیم.

مهدی باقرزاده دیگر منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فریدونکنار در این نشست گفت: جای خوشحالی است که در کنار اساتید مشغول خدمت شویم

وی خاطرنشان کرد: بدون شعار باید برای اقدام وعمل تلاش کنیم و امیدوارم که این جلسه نقطه شروع اتحاد بین اعضای شورا باشد تا با کمک هم بتوانیم برای شهر موثر واقع شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا