نفت اصلا حواشی نساجی را برایم ندارد/ شاگردان منصوریان می‌توانند تا فینال آسیا پیش بروند

محمود فکری درخصوص حضورش در کلاس‌های مربیگری اظهار داشت: نکات در این کلاس‌ها مطرح شد که هم از لحاظ تئوری و هم از لحاظ عملی، برای حاضران در کلاس خیلی مفید بود.

وی درباره تصمیمش مبنی بر ماندن در تیم نفت مسجدسلیمان گفت: نفت شرایط بسیار خوبی داشت. از حوالی نیم‌فصل که به تیم اضافه شدم، ارتباط بسیار خوبی با مدیران تیم دارم و به تعامل خوبی با آنها رسیدم. با مردم مسجدسلیمان هم ارتباط خوبی دارم. از طرف دیگر، پشتیبانی مدیران و امکانات تیم باعث شد علاقه‌مند به ادامه همکاری با این باشگاه باشم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در این مورد که گفته بود هدف تیم نفت، صعود به لیگ برتر است، تصریح کرد: هدفمان همین است اما کار بسیار سختی در پیش داریم. برای رسیدن به این هدف، همه باید همکاری کرده و کسی نباید در کار کسی دخالت کند.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی که در نساجی با آن روبه‌رو بودید،‌ در نفت گریبان شما را نگرفته است، خاطرنشان کرد: در مسجدسلیمان به ندرت با حواشی که در قائمشهر داریم، روبه‌رو هستیم. حمایت مدیران نفت از تیم کاملاً مشهود است و حمایت مردم هم بسیار خوب است. کسی در اینجا به دنبال منافع شخصی خود نیست و اگر هم باشد، تعداد بسیار کمی چنین شرایطی دارند. ابتدا باید با بازیکنان فعلی تیم مذاکره و سپس با توجه به نقاط ضعف خود، بازیکن جذب کنیم. از حدود ۱۵ خرداد از بازیکنان رده‌های جوانان و امید تست‌گیری به عمل می‌آوریم و از حدود ۲۰ خرداد، تمرینات تیم نفت آغاز خواهد شد.

کاپیتان پیشین استقلال درخصوص تقابل امشب استقلال مقابل العین در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با اشاره به اینکه آبی‌پوشان کار بسیار سختی در امارات خواهند داشت، اظهار داشت: در تهران هم العین از لحاظ فنی بهتر بود اما استقلال با چاشنی شانس و اتفاقات فوتبالی به پیروزی رسید. العین یکی از تیم‌های خوب این دوره از مسابقات است و بازیکنان استقلال باید با تمام وجود مقابل این تیم بازی کنند. امیدوارم استقلال بتواند از این مرحله عبور کند که در این صورت می‌تواند به مراحل بالاتر و حتی به فینال هم برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست استقلال در امارات تدافعی بازی کند، گفت: شیوه بازی تیم به تصمیم منصوریان بستگی دارد و سرمربی، شرایط تیم را بهتر می‌داند، اما با توجه به شرایط آب و هوایی و پیروزی استقلال در دیدار رفت، فکر می‌کنم آبی‌پوشان می‌توانند بازی بسته‌ای را ارائه دهند و از ضدحملات استفاده کنند. امیدوارم استقلال با هر روشی که بازی کند، بتواند العین را حذف کند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا