خبر تکمیلی/ بصیر گزارش می دهد

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، رزمایش پدافند غیرعامل دفاع از کوی و برزن در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان فریدونکناری در برابر حوادث غیرمترقبه از سوی حوزه های محمد رسول الله(ص) و حوزه سیدالشهدا(ع) دهفری در گلزار شهدا تکیه معصوم زاده و روستای اسبو کلا برگزار گردید.

به گزارش بصیر، بالغ بر ۴۰۰ نفر در این دو رزمایش که به طور همزمان در فریدونکنار برگزار شد حاضر بودند.

IMG_1530

IMG_1600

DSCN3373

DSCN3502

مصطفی آزادی کناری فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) فریدونکنار در حاشیه این مراسم در گفتگو با بصیر اظهار داشت: این رزمایش در روز دوم مبنی بر بمباران هوایی و موشکی توسط گردان بیت المقدس سردار شهید حاج حسین بصیر با کیفیت بالایی اجرا شد و سه گروهان و یک گروهان احتیاط در این رزمایش شرکت کردند.

وی افزود: پس از استقرار این دوستان بعد از اعلام رمز توسط فرماندهی محترم قرارگاه امام هادی (ع) شهرستان فریدونکنار رزمایش آغاز شد و بعد از گسترش نیروها در منطقه رزمایش این عملیات صورت پذیرفت.

اسماعیل مظلومی فرمانده حوزه سید الشهدا نیز در حاشیه این رزمایش در روستای اسبوکلای شهرستان فریدونکنار در گفتگو با بصیر، اذعان داشت: این رزمایش با شرکت ۱۶ روستای تحت پوشش حوزه سیدالشهدا(ع) در منطقه اسبوکلا در روز برگزار گردید.

وی تصریح کرد: در این دو روز برنامه های متفاوتی چون صبحگاه، حضور در میدان تیر،  مسابقه طناب کشی، پیاده روی در جنگل های منطقه و عملیات رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور بالغ بر ۲۰۰ بسیجی برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا