امام جمعه فریدونکنار:

تلاش و اخلاص مردم فریدونکنار در بازسازی عتبات عالیات ستودنی است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در نخستین جلسه ستاد عتبات عالیات فریدونکنار در سال ۹۶ با بیان اینکه جهاد به دوگونه مالی و فیزیکی است، اظهار کرد: اهل بیت در زندگی خود جهاد فیزیکی و مالی داشتند و کسانی که توفیق حضور در عتبات عالیات را ندارند، جهاد مالی را از دست ندهند.
وی با اشاره به اینکه جهاد مالی در روزهای ماه مبارک رمضان و در شب‌های قدر بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: برای بازسازی عتبات عالیات از مردم کمک بگیرید.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه تلاش و اخلاص مردم این شهرستان در بازسازی عتبات عالیات ستودنی است، تصریح کرد: در این زمینه باید تبلیغات گسترده‌تری صورت بگیرد و در این زمینه اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.
جلالی با اشاره به اینکه از بازار و کسبه بیش از بقیه مردم در بازسازی عتبات انتظار می‌رود، اظهار کرد: در بازسازی عتبات و عالیات کوشا باشیم چرا که اهل بیت کسانی هستند که کوچکترین خدمت به خود را فراموش نمی‌کنند.
رئیس هیئت امنای عتبات عالیات فریدونکنار گفت: در جلساتی که با حضور روحانیون برگزار می‌شود نیز نسبت به تبلیغات آنها در ماه مبارک رمضان برای بازسازی عتبات عالیات تذکر داده می‌شود.
وی در پایان گفت: به هر میزانی که در این کار مشارکت شود، برای فرد مفید است و ذخیره‌ای برای آخرت آن‌ها محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا