امباپه: رویای رسیدن به جایگاه زیدان بازیکن را دارم

کایلیان امباپه در خصوص اظهارات اخیرش درباره زین‌الدین زیدان که برخی رسانه‌ها از آن سوء تعبیر کردند، توضیح داد. مهاجم ۱۸ ساله موناکو چندی پیش زیزوی ۴۴ ساله را به عنوان الگویش معرفی کرد و این حرف او سبب شد برخی رسانه درباره علاقه وی برای بازی در رئال مادرید گمانه‌زنی کنند.

مهاجم فرانسوی قهرمان لوشامپیونه در این خصوص گفت: من گفتم که رؤیای رسیدن به جایگاه زیدان بازیکن را دارم اما منظورم زیدان در دوران بازیگری‌اش بود نه زیدان مربی. زیدان در دوران بازیگری‌اش الگویی بود که سبب شد رویاپردازی کنم و هنوز هم وقتی فیلم بازی‌‌هایش را می‌بینم تحت تأثیر قرار می‌گیرم. زیدان مربی اما کاملاً متفاوت است. او سرمربی فوق‌العاده‌ای است که خیلی سریع نتیجه گرفته است و به پیشرفتش ادامه می‌دهد.

امباپه در ادامه به این سؤال که آیا ممکن است که در فصل منتهی به جام جهانی ۲۰۱۸ دست به ریسک بزند و جایگاه ثابتش در ترکیب اصلی موناکو را با فرصت‌های محدودتر برای بازی در تیم‌های بزرگ اروپا عوض کند، گفت: چرا محدودتر؟ من به اندازه کافی برای فکر کردن درباره این موضوع زمان دارم و از رفتن هم نمی‌ترسم. در وهله اول تیم تمرکز روی تیم ملی برایم از هر چیزی مهمتر است. بعد از آن زمان خواهم داشت تا به مسائل دیگر فکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا