دعوای مرگبار ۳ رفیق به خاطر موتورسیکلت!

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه عصر روز دوشنبه هشتم خردادماه، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتري هفت چنار از قتل مرد جواني با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم راهي محل شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل در خيابان سينا، حوالي بزرگراه نواب، بين سه مرد به نام‌هاي سينا، نادر و ستار درگيري رخ داده‌است كه در جريان آن نادر با اصابت چاقو زخمي و به بيمارستان لقمان منتقل مي‌شود، اما بر اثر شدت جراحت فوت مي‌كند.

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني سينا و ستار بازداشت شدند. صبح ديروز دو متهم براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل شدند. دو متهم در بازجويي به درگيري با مقتول اعتراف كردند، اما منكر قتل شدند. سينا گفت:من و مقتول بچه يك محل و دوست هستيم. سه روز قبل مقتول موتورسيكلت مرا سرقت كرده بود. او قرار بود روز حادثه موتورسيكلتم را به من پس بدهد، به همين خاطر روز حادثه همراه نامزدم به در خانه‌شان رفتم، دقايقي بعد نادر همراه نامزد ستار كه شهين نام دارد، با موتور به كوچه آمد. موتور‌سيكلتم را از او گرفتم و ستار هم قصد درگيري با نادر را داشت كه مانع درگيري شدم.

پس از اين نادر، شهین و نامزد من سوار خودرو شدند و رفتند. ما آنها را تعقيب كرديم تا اينكه در خيابان سينا با هم برخورد كرديم. نادر از خودرو پياده شد و با هم درگير شديم كه نمي‌دانم چه كسي با چاقو به او زد. ستار هم گفت: وقتي براي بار دوم نادر را ديديم، سينا به خاطر نامزدش غيرتي ‌ و با نادر درگير ‌ و من خودم ديدم كه او با چاقو ضربه‌اي به نادر زد.

متهمان براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي مدير روستا در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا