مدیرکل کمیته امداد مازندران:

مازندرانی‌ها روزانه ۱۸۵ میلیارد ریال صدقه می‌دهند

بصیر، رضا نوروزی‌جعفری در جشن گلریزان کمیته امداد نکا اظهار کرد: برنامه امسال امداد تلاش برای افزایش سرانه صدقات تا سقف ۲ هزار ریال است که امیدواریم با کمک همه مردم اجرایی شود.

وی افزود:‌ کمیته امداد امام خمینی(ره) در برابر هزینه‌کرد درست همه کمک‌های مردمی خود را مسؤول می‌داند و رفع محرومیت‌ها توسط این نهاد باقوت دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: هم‌اکنون سرانه صدقه در مازندران ۱۵۰ ریال است و این نهاد افزایش بیش از پیش مشارکت‌های مردمی را در پیشبرد برنامه‌های خود مورد توجه ویژه برای کمک به نیازمندان قرار داده است.

این مسؤول با بیان اینکه روزانه ۱۸۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی از طریق صدقات تحویل کمیته امداد مازندران می‌شود، یادآور شد: این صدقات با جمع‌آوری ماهانه، در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نوروزی اضافه کرد: این نهاد با تعامل ایجادشده با همه نهادهای خدمات‌رسان، تلاش دارد تا در رفع محرومیت‌ها با تمام توان وارد شده و در رفع مشکلات موفق عمل کند.

وی همچنین خیریه‌ها را یار و همکار خود در پیشبرد اهداف تعیین‌شده دانست و خاطرنشان کرد: باید از طریق ساماندهی و همکاری بین امداد، بهزیستی و خیریه‌ها، در رفع مشکلات محرومان بیش از پیش تلاش کنیم تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در پایان بیان کرد:‌ کمیته امداد تعامل با خدا، خود و هم‌نوع را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش داریم تا با تقویت این تعامل‌ها و با همت و تلاش همه مردم، مسؤولان و خیران در رفع مشکلات موفق عمل کنیم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا