بمب خبری استقلال لو رفت

شکست سنگین در العین بیشترین لطمه را به سیدمهدی رحمتی وارد کرد چون کمتر کسی تصور می کرد کاپیتان اول استقلال این گونه مقابل مهاجمان العین زمین گیر شود و به هیچ توپی روی دروازه اش نه نگوید! خوردن شش گل از مهاجمان العین باعث شد تا یکی از تلخ ترین روزهای این دروازه بان و استقلالی ها رقم بخورد، نتیجه ای مسلما تا سال ها می تواند تبعات سنگینی برای آنها در پی داشته باشد.

علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی از نیم فصل لیگ رابطه سردی با هم پیدا کرده بودند اما بعد از حل شدن مقطعی این اختلافات و نتایج خوبی که استقلال کسب کرد دیگر کسی تصور نمی کرد که موضوع کنار گذاشتن رحمتی از آبی پوشان دوباره بر سر زبان ها بیافتد تا این که اتفاقات رخ داده در العین سرمربی استقلال را به صرافت انداخت تا تغییرات را به درون دروازه هم بکشد از همین رو در روزهای گذشته موضوع قرار گرفتن نام رحمتی در فهرست مازاد استقلال بر سر زبان ها افتاد گرچه نه تایید شد نه تکذیب.

تحرکات نماینده های باشگاه و منصوریان در بازار برای پیداکردن جانشینی مناسب برای دروازه بان اول استقلال نشان از عزم جزم آبی ها برای تغییر درون دروازه دارد. جایی که شنیده می شود استقلالی ها دو گزینه سرشناس برای پرکردن جای خالی مهدی رحمتی مد نظر قرارداده و به شدت پیگیر مذاکرات با آنها هستند که توافقات نسبی با یکی از آنها نیز به دست آمده است.

محمدرضا اخباری و محمد رشید مظاهری دو دروازه بان ملی پوش و آماده این روزهای فوتبال ایران که در حال حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی در اتریش به سر می برند گزینه های جانشینی رحمتی در استقلال هستند. دو گلری که شرایط کاملا متفاوتی برای پرکردن جای رحمتی در این تیم پرطرفدار دارند. اخباری به خاطر قراردادی که با سایپا دارد نتوانست در تراکتورسازی بماند و گرفتن رضایتنامه این بازیکن از نارنجی پوشان و علی دایی کمی سخت به نظر می رسد از همین رو استقلالی ها روی گزینه دوم زوم کردند.

محمد رشید مظاهری با توجه به اتمام قراردادش با ذوب آهن مشکل چندانی برای پوشیدن پیراهن استقلال ندارد به خصوص که خوب می داند برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ پیوستن به تیمی پرطرفدار همچون استقلال می تواند گامی بلند برای او تلقی شود. از همین رو مذاکرات محرمانه او با استقلالی ها و شخص منصوریان تا حدود زیادی با موفقیت جلو رفته و هیچ بعید نیست در بازگشت کاروان تیم ملی از اردوی اروپایی شاهد پیوستن این گلر آماده به جمع آبی پوشان پایتخت باشیم./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا