واکنش هافبک استقلال به پیشنهادات خارجی

بصیرنیوز، امید نورافکن هافبک استقلال در خصوص باخت سنگین ۶ بر یک استقلال مقابل العین امارات گفت: این شکست برای ما بسیار تلخ و دردناک بود. طبیعتا می‌دانیم هواداران چقدر ناراحت هستند و ناراحتی آنها برای ما دردناک است. آنها دوست داشتند تیمشان به مرحله بعد برود ولی این اتفاق نیفتاد، آنها بدانند بازیکنان و کادر فنی هم ناراحت هستند و هیچ‌کدام از ما دوست نداشت این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: این بازی شرایط خاص خودش را داشت و در غیاب چند بازیکن، کار استقلال سخت و کادر فنی هم با چالش‌هایی روبه‌رو شد. در فوتبال ممکن است حتی تیم‌های بزرگ هم با چنین وضعیتی مواجه شوند و متاسفانه این اتفاق برای استقلال رخ داد. دوست ندارم مثال بزنم ولی برزیل و رئال مادرید هم چنین شکست‌هایی را در گذشته تجربه کرده‌اند. هواداران استقلال بدانند که ما حتما دنبال جبران این اتفاق تلخ در آینده هستیم تا آنها را خوشحال کنیم.

نورافکن در خصوص وضعیت خودش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که در ایران برای استقلال بازی می‌کنم و حضور در این تیم برایم افتخار است. چند پیشنهاد خارجی دارم اما ترجیح می‌دهم زیاد در این خصوص صحبت نکنم. تا ۱۰ روز آینده وضعیتم به صورت کامل مشخص می‌شود. امیدوارم بهترین اتفاق برای من و استقلال رخ دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا