گریم متفاوت مهران مدیری در ساعت ۵ عصر/جدول فروش هفتگی سینمای ایران+عکس

بصیرنیوز، سینمای ایران طی هفته گذشته با اخبار و حواشی گوناگونی روبرو شد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به رونمایی از گریم متفاوت “مهران مدیری” در فیلم ساعت پنج عصر اشاره کرد.

اعتراض پوران درخشنده نسبت به عوض شدن زمان اکران فیلم زیر سقف دودی یکی دیگر از حاشیه‌های مهم سینما در هفته گذشته بود.

ساخت ضیافت ۲ توسط مسعود کیمیایی، قرادادهای تازه شورای صنفی نمایش و میزان فروش فیلم‌های روی پرده سینما از جمله سایر اخبار و حاشیه‌های سینمای ایران در دومین هفته از خرداد ماه بودند.

ضیافت

ضیافت
مسعود کیمیایی در تدارک ساخت «ضیافت ۲»

مسعود کیمیایی فیلمساز مطرح کشور که آخرین ساخته اش در «قاتل اهلی» است، در گفت و گویی کوتاه اعلام کرد: پیشنهادی شده برای ساخت «ضیافت ۲». قصه همان آدمهاست در ۳۰ سال بعد. اینکه این آدمها چه سرنوشت هایی پیدا کرده و حالا چه کار می کنند محور و چارچوب قصه فیلم را تشکیل خواهد داد.

زیر سقف دودی

زیر سقف دودی
زیر سقف دودی از ۱۷ خرداد اکران ‌می‌شود

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص نتیجه جلسه شورا در تاریخ دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ گفت: فیلم سینمایی “مادر قلب اتمی” به کارگردانی “علی احمدزاده” از صبح چهارشنبه ۱۰ خردادماه در گروه ماندانا به جای فیلم “تیک آف” اکران خواهد شد.

سیامک صفری

سیامک صفری
سیامک صفری به بمب تازه‌ترین ساخته پیمان معادی پیوست

سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال ۹۶ گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی “بمب” ساخته پیمان معادی را پذیرفته‌ام و به زودی برای ایفای نقش جلوی دوربین خواهم رفت.

مهران مدیری

مهران مدیری
گریم متفاوت مهران مدیری در فیلم ساعت پنج عصر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری بازیگرانی چون سیامک انصاری، امیر جعفری و آزاده صمدی نقش آفرینی می‌کنند.

حساب کاربری فیلم «ساعت پنج عصر» در اینستاگرام تصویری از گریم مهران مدیری در این فیلم منتشر کرد.

آشوب

آشوب
پربازیگر‌ترین فیلم سال ۹۶ همچنان نمی‌فروشد/نهنگ عنبر در آستانه ۹ میلیارد تومان+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم “نهنگ عنبر۲” برای سومین هفته متوالی منتشر شد. این فیلم طی ۲۱ روز گذشته نزدیک به ۹ میلیارد تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم‌های “گشت۲″، “برادرم خسرو”، “ویلایی‌ها” و “تیک آف” رتبه‌های دوم تا پنجم جدول فروش را در اختیار گرفته‌اند. از نکات بارز جدول فروش این هفته از سینمای ایران می‌توان به افزایش فروش فیلم ویلایی‌ها نسبت به هفته گذشته اشاره کرد. این فیلم در ژانر دفاع مقدس و بازی تحسین برانگیز ثریا قاسمی این روزها با استقبال خوبی مواجه شده است.

پوران درخشنده

پوران درخشنده
اعتراض پوران درخشنده به اکران زودهنگام فیلمش

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» که طبق جلسه (دوشنبه، هشتم خرداد) شورای صنفی نمایش قرار است آخرین اثرش از ۱۷ خردادماه در سینماها نمایش داده شود، بیان کرد: برایم بسیار باعث تعجب است که فیلم «زیر سقف دودی» که قرار بود عید فطر اکران شود و تاکنون در تمام خبرها این مسئله اعلام شده بود، به ناگهان از هفته آینده به سینماها می‌آید. نمی‌دانم چرا باید چنین جریانی خاص وجود داشته باشد چون به نظر می‌رسد انگار دارد اکران فیلم‌ها را می‌چینند./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا