شوخی جنجالی بازیگر زن با ترامپ او را نابود کرد +عکس

واکنش ها نسبت به انتشار عکسی جنجالی از سوی «کتی گریفین» مجری و کمدین مشهور آمریکایی ادامه دارد و اقدام نامتعارف او با انتقادهای بسیاری از هنرمندان مشهور، چهره های معروف و شخصیت های برجسته همراه شده است.

شبکه خبری «سی ان ان» روز گذشته از قطع همکاری با کتی گریفین خبر داد، به این ترتیب او دیگر برای اجرای برنامه های ویژه سال نوی میلادی به این شبکه دعوت نخواهد شد.

سخنگوی این شبکه عکس منتشره را توهین آمیز و تهوع آور توصیف کرد.

در این عکس که توسط «تیلر شیلدز» گرفته شده، کتی گریفین ماسکی را به شکل سر جدا شده و خون آلود دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در دست گرفته و با چهره ای بی تفاوت به دوربین نگاه می کند.

او یکی مخالفین رئیس جمهوری ایالات متحده است و بارها از سیاست های دولت وی انتقاد کرده است.

کتی گریفین در ابتدا عنوان کرد که قصد شوخی با دونالد ترامپ را داشته و خطایی مرتکب نشده، اما موج گسترده اعتراضات به ویژه در شبکه های اجتماعی نظرش را تغییر داد و در نهایت مجبور به عذرخواهی شد.

او با انتشار ویدئویی کوتاه گفت، زیاده روی کرده و مرتکب اشتباهی بزرگ شده و از همه پوزش خواست.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از نخستین کسانی بود پس از انتشار این عکس جنجالی به کتی گریفین و شبکه سی ان ان اعتراض کرد.

او با اشاره به ناراحتی فرزندانش به ویژه بارون یازده ساله پس از مشاهده این تصویر گفت، این اقدام کتی گریفین خجالت آور و بیمارگونه است.

دختر کلینتون ها هم نوشت از دیدن این عکس حیرت کرده چرا که ایده کشتن رئیس جمهوری آمریکا در هیچ زمانی خنده دار نیست.

ملانیا ترامپ بانوی نخست آمریکا نیز با انتشار پیامی نوشتاری از کتی گریفین انتقاد کرد، او گفت بعنوان یک همسر، مادر و یک انسان از مشاهده این عکس مـتأثر شده، تصویری که بسیار آزاردهنده است.

اما اعتراض به کتی گریفین فقط محدود به طرفداران دونالد ترامپ یا حزب جمهوری خواه نبود، بسیاری از چهره های لیبرال و دموکرات هم با انتقاد از این کمدین جنجالی، چنین حرکتی را زشت، توهین آمیز و غیراخلاقی توصیف کرده اند.

در ساعات گذشته تعدادی از شرکت های آمریکایی، پخش تبلیغات تجاری خود با کتی گریفین را متوقف کرده اند و برنامه های طنز او در چند کلوب و کازینو در ایالت های مختلف لغو شده است./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا