تیراندازی در راهروی ورودی مجلس و مجروح شدن سه نفر از نیروهای حفاظت

این چهار نفر که حامل سلاح کلاشینکف و کلت هستند با ورود به راهروی مجلس با نیروهای حفاظت مجلس درگیر شدند و به سمت آنان شلیک کردند.
وی افزود: یکی از نیروی حفاظت مجلس از ناحیه مچ پا و دو نفر دیگر نیز از ناحیه سینه و بازو مجروح شده اند و نیروهای امدادی در حال مداوای آنها هستند.
نماینده رشت یادآور شد: گفته می شود که یکی از مجروحان به شهادت رسیده است.
جعفرآبادی ادامه داد: این مهاجمان با ورود به محوطه مجلس پس از تیراندازی، از راهروی مجلس متواری شدند و نیروهای حفاظت مجلس به دنبال دستگیری آنها هستند.
در همین حال،مدﯾﺮﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﯽ اعلام کرد که شرایط ساختمان مجلس تحت کنترل ﻧﯿﺮوﻫﺎی اﻣﻨﯿﺘﯽ و نظامی است.
ﻣﻬﺪی ﮐﯿﺎﯾﯽ پیش از ﻇﻬﺮ ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ در ﺟﻤﻊ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎران ﭘﺎرﻟﻤﺎﻧﯽ درﻣﻮرد ﺣﻤﻠﻪ اﻓﺮاد ﻧﺎﺷﻨﺎس ﻣﺴﻠﺢ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﻠﺖ اﻓﺰود: ﻧﯿﺮوﻫﺎی اﻣﻨﯿﺘﯽ وﺳﭙﺎه ﭘﺎﺳﺪاران ﻫﻢ اﮐﻨﻮن در ﺣﺎل ﺑﺮﻗﺮاری اﻣﻨﯿﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺟﻠﺴﻪ ﻋﻠﻨﯽ در ﺣﺎل ﺑﺮﮔﺰاری اﺳﺖ.
خبرنگار پارلمانی ایرنا هم از محل گزارش داد که جلسه علنی امروز مجلس همچنان ادامه دارد و حادثه یادشده اختلالی در آن بوجود نیاورده است.
بر اساس این گزارش، به منظور حفظ جان مردم و نمایندگان، نیروهای حفاظت مجلس تدابیر امنیتی را در محل تشدید کرده و اجازه خروج و تردد به افراد را نمی دهند.
همزمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک نشست فوق العاده در محل کمیسیون برگزار کرده اند.
سیام * ۹۱۰۳ **

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا