شیلات مازندران از سرمایه‌گذاری در بخش پرورش ماهی در قفس حمایت می‌کند

حسین‌علی رستمی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران شیلات در بابلسر، اظهار کرد: شیلات مازندران با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در زمینه پرورش ماهی در قفس دارد، از همه متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت می‌کند.

وی افزود: دو موضوع  آموزش بهره‌برداران به دانش  نوین  و یافته‌های علمی جدید و نیز استفاده بهره‌برداران از تجهیزات پیشرفته آبزی‌پروری مهم است و مدیران شیلات شهرستان‌ها باید تلاش کنند تا با بررسی فرآیندهای مختلف تولید، تولیدات شیلاتی اقتصادی باشد.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه باید فضای شاداب اداری و نیز مرکز پاسخگویی صریح و مطلوب به ارباب رجوع  ایجاد شود، تصریح کرد: شیلات مازندران در سال گذشته در بخش تولید و پرورش ماهی در کل عملکرد خوبی داشته، به طوری که حدود ۹۶ هزار تن انواع آبزیان دریایی و پرورشی در استان را تولید و به بازار عرضه کرد که نشان از جایگاه مهم شیلات استان در شاخص‌های اقتصادی است.

رستمی در پایان ضمن اشاره به تدوین و ابلاغ پنج بسته کاری، گفت: مدیران شیلات شهرستان‌ها باید با توجه به برنامه‌های ابلاغی و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تحقق دو موضوع مهم افزایش تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا