بارسا برای جذب مدافع بایرن دست به کار شد

ارنستو والورده، سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا به دنبال یافتن بازیکنی است که بتواند به عنوان بال به دفاع سمت راست آبی‌واناری‌ها سر و سامان بدهد، از این‌رو در نظر دارد داگلاس کاستا را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد. بال برزیلی باواریایی‌ها که در زمان سرمربیگری پپ گواردیولا نقش کلیدی‌تری در این تیم داشت، زیرنظر کارلو آنچلوتی نقشش در این تیم کمرنگ‌تر شد و همین باعث شده تا او به فکر ترک آلیانتس ‌آره‌نا بیفتد.

کاستا در ماه فوریه در مصاحبه با نشریه آلمانی «بیلد» گفته بود که از وضعیتش در بایرن مونیخ خوشحال نیست. او همچنین خبر داد که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و چینی پیشنهاداتی دارد. کاستا البته پیش از این از رویایش برای بازی در کنار نیمار و لیگی چالشی‌تر گفته بود.

در عین حال رسانه‌های ایتالیایی هم گزارش داده‌اند، یوونتوس نیز در ازای ۳۰ میلیون یورو به دنبال به خدمت گرفتن داگلاس کاستا از بایرن مونیخ است. گفته می‌شود باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی نیز وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند.

کاستای ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۵ از شاختار دونتسک به بایرن پیوست و در این مدت ۷۷ بازی در رقابت‌های مختلف برای قهرمان آلمان انجام داده و ۱۴ گل هم به ثمر رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا