سرمربی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار:

مدرسه فوتبال فرابرتر به دنبال کاسبی نیست/استعدادیابی مهمترین هدف فرابرتر

بصیر، صائب شکری سرمربی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: مدرسه فوتبال فرابرتر، نمونه در کشور است و امیدواریم امسال برای سومین سال آن را تکرار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری مدارس فوتبال در تنکابن خاطرنشان کرد: این مسابقات در تیرماه برگزار می‌شود و فرابرتر تنها مدرسه فوتبال مازندران است که در این بازی‌ها حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار با بیان اینکه این مسابقات ۶ جانبه است یادآور شد: سایپا کرج، نفت تهران، نفت آبادان، سپاهان اصفهان و موعود زنجان از دیگر تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها حاضر هستند.

شکری افزود: این رقابت‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود و تمامی هزینه‌ها به عهده میزبان است و در حالی که تنکابن میزبان است اما تیم فرابرتر را برای حضور در این مسابقات انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها دو روزه است، گفت: برنامه نود، شبکه خبر، شبکه ورزش و صدا و سیما این مسابقات را پوشش می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال معرفی استعدادها هستیم گفت: فریدونکناری‌ها با مدارس فوتبال هایی مانند سپاهان و غیره بازی رسمی می‌کنند و این خبر خوبی است که امسال کیفیت کار را بالا ببریم.

شکری اظهار کرد: مذاکراتی با تیم سپاهان اصفهان برای بهبود کیفیت مدرسه فوتبال انجام گرفت و همچنین در دوره کلاس دانش‌افزایی برای بالابردن سطح علمی و ورزشی شرکت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعزام تیمی از مدرسه فوتبال فرابرتر به اصفهان برای دیدار با ذوب آهن هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار با اشاره به اینکه تیم فوتبال نوجوانان در حال حاضر برای مناطق کشور آماده می شود گفت: این مدرسه به دنبال کاسبی در تابستان نیست بلکه تلاش می‌کند تا با تامین اوقات فراغت فرزندان، موجب کم کردن استرس خانواده‌ها و استعدادیابی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا