دبیر ستاد اقامه نماز فریدونکنار خبر داد

تجلیل از فعالان اقامه نماز صبح فریدونکنار از سوی ستاد مازندران

بصیر، سیداحمد میر رمضانی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: در راستای ترویج نماز جماعت صبح از سوی ستاد اقامه نماز مازندران برای تشویق ائمه جماعات و نمازگزاران فعال در این امر که در سال ۹۵ تلاش ویژه ای داشتند از برخی از فعالان این زمینه تجلیل شد.
وی تصریح کرد: در این مراسم از حجت‌اسلام گودرزی، امیدوار، کرمی و قربانی و از نمازگزاران فعال داود ابراهیمی و حسین حسین پور از مسجد امام رضا (ع)، یوسف طبری و خانعلی اصغری از مسجد امام حسین(ع) روستای کوچک بیشه‌محله، ابراهیم محمدی و سبحان بابایی از مسجد ولی عصر (ع) روستای بنه‌کنار، محمدعلی و علی محمودی از مسجد امام حسین (ع) روستای بنه‌کنار تجلیل به عمل آمد.
دبیر ستاد اقامه نماز فریدونکنار افزود: در راستای اجرای طرح منهاج، بازاریان فعال در امر حضور اول وقت در نماز جماعت از سوی ستاد اقامه نماز مازندران از ۳ نفر از بازاریان از جمله شعبان عسکری، حسن صانعی و نادعلی کریمی تجلیل به عمل آمد.
میررمضانی در پایان از اجرای طرح سفیران صبح و منهاج در سال ۹۶ خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک روحانیون و هیئت امناء مساجد نسبت به افزایش نماز جماعت صبح در سال ۹۶ اقدام و نسبت به تقویت و گسترش نماز اول وقت در بازار تلاش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا