پاسخ دانش آموز ابتدایی به سوال مهر رئیس جمهور

خون شهیدان هسته ای ایران به هدر نرود / قدرت خرید مردم بالا برود

به گزارش بصیر، نیایش آزادی دانش آموز سال ششم ابتدایی در پاسخ به سئوال رییس جمهور در مهرماه، مبنی بر اینکه اﮔﺮ ﭘﺪﺭ شما ﺭﺋﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﺎﺷﺪ، ﭼﻪ ﺍﻗﺪامی ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭی ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﻋﺘﺪﺍﻝ ﻭ ﻣﻴﺎﻧﻪ ﺭﻭی ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻓﺮﺩی ﻭ ﺍﺟﺘﻤﺎعی ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﮕﺴﺘﺮﺍﻧﺪ، نوشت:اگر پدر من رئیس جمهور بود اولین کار درخواستی من از او این بود که نگذارد خون شهیدان هسته ای ایران به هدر برود و کاری کند تا هیچ وقت بچه های این شهیدان بزرگ احساس تنهایی نکنند.

این دانش آموزن پایه ششم ابتدایی در ادامه نوشت: از پدرم میخواستم به دانش آموزان ایرانی بهای بیشتری بدهد چون ما سرمایه های انسانی این کشور اسلامی هستیم و با دستان ما ایران آباد و آبادتر خواهد شد.

نیایش آزادی در بخش دیگری از انشایش نوشت: به معلم های خوب ما که همچون گل در باغ دانش می پروراند و مانند پزشکی آلودگی جهل را از ذهن ما پاک می کنند اهمیت بیشتری دهد تا دغدغه معیشت آنها را از این کار مهم باز ندارد.

این دانش آموز ابتدایی در انتها نوشت:یکی دیگر از چیزهایی که از پدرم میخواستم این بود تا به کشاورزان زحمت کش این سرزمین توجه بیشتری کند تا مزارعشان از همیشه پررنق تر شود.و همچنین کاری کند تا همه مردم بتوانند قدرت خرید هرگونه وسایلی را در زندگی امروز نیاز دارند تهیه کنند و همیشه از او می خواستم که به حرفی می زند عمل کند و فقط و فقط شعار ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا