روحانی برتر کشور در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

گزافه‌گویان اصلاحات ارزش کار مدافعان حرم را فهمیدند/لزوم تحقق اقتصادمقاومتی و امنیت اجتماعی در کشور

بصیر، حجت‌الاسلام کمیل نظافتی روحانی برتر کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با بصیرنیوز با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل اظهار کرد: اصلاح‌طلبانی که در روزهای گذشته با گزافه‌گویی در حال تلاش برای کمرنگ کردن کار مدافعان حرم بودند هم‌اکنون ارزش کار این عزیزان را می‌فهمند.

وی با اشاره به هدف گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی در تصور این بودند که جمهوری اسلامی همانند کشورهای دیگر با این حرکات دچار تزلزل می‌شود اما مردم دلباخته به ولایت با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب با استقامت در مقابل این حرکات مزحکانه ایستادگی می‌کنند.

این فعال فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: دربرابر رفتار وقیحانه بیگانگان با حفظ وحدت و یکپارچگی صلابت خود را نشان می‌دهیم و از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود با تبعیت از رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی که دو مولفه بزرگ جامعه اسلامی است تلاش کنند.

نظافتی یادآور شد: هرگاه در مقابل ظلم و استکبار به نرمی برخورد کردیم و در مقابل کشورهای ستمگر مواضع سخت نگرفتیم دشمن بهترین بهره‌ را برای سست کردن این نظام  و حکومت دینی برده است که لازم است با صلابت و اقتدار کامل در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا