ناامنی و افزایش تروریسم حاصل معاملات سعودی و آمریکایی است

عزت‎الله یوسفیان ملا طی گفت‌وگویی، انگلیس را متهم به استفاده از ابزارهای سیاسی به نفع خود دانست و اظهار کرد: آنها تروریسم را به دو نوع خوب و بد تقسیم می‌کنند، به طوری که برخی از آنها را که منافعشان را تأمین و حمایت کرده و برخی دیگر را تقبیح می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اتهام حمایت از تروریسم مانع ورود ایرانی‌ها به این کشور می‌شوند، افزود: در حالی که تاکنون نقش هیچ ایرانی در هیچ حادثه تروریستی به اثبات نرسیده است، با تمام وقاحت آنها ایران را حامی تروریست می‌دانند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: عربستانی‌ها بیش از نصف ذخایر ارزی خود را به آمریکا دادند و تصور می‌کنند با دریافت سلاح می‌توانند خود را در منطقه تقویت کنند، در حالی که این کار فقط باعث افزایش تروریسم در منطقه و سرایت آن به سایر کشورهای خارج از خاورمیانه می‌شود.

یوسفیان در پایان با اشاره به اینکه انگلیس و آمریکا تاکنون تلاش داشتند نقش عربستان در حادثه ۱۱ سپتامبر را کمرنگ کنند، خاطرنشان کرد: تروریست‌هایی که از سوی عربستان پرورش می‌یابند، دامن خود آنها را گرفته و ناامنی را برای کشورهای اروپایی و آمریکایی سوغات می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا