همه نمایندگان در صحن اصلی مجلس هدف تروریست‌ها بودند/ جمهوری اسلامی قربانی اصلی تروریسم در جهان/ حاضر بودیم جانمان فدا شود ولی مردم آسیبی نبینند

علی‌محمد شاعری در گفت‌وگوی تلفنی با پیک نکا با ابراز تأسف از حادثه روی داده، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز(چهارشنبه) تعدادی از تروریست‌ها با عبور از گِیت‌های حفاظتی با نگهبانان و مردم درگیر شدند.

وی افزود: به محض ورود آنان به محوطه ناگهان صدای رگبار و گلوله به صورت بی‌هدف از سوی آنان در داخل ساختمان شنیده شد که به سرعت جمعیت حاضر و دیگر افراد شروع به متفرق شدن کردند.

نماینده مرم شرق مازندران با اشاره به عکس‌العمل سریع نیروهای حفاظتی و امنیتی مستقر در ساختمان مجلس، خاطرنشان کرد: همه نمایندگان هدف اصلی تروریست‌ها بودند که قصد ورود به صحن علنی مجلس و انفجار در میان نمایندگان حاضر در جلسه را داشتند که با مقاومت و عکس‌العمل شدید نیروهای امنیتی مواجه شده و ناچار به تغییر مسیر خود شدند.

این مسؤول اضافه کرد: به علت حضور در صحنه مشاهده کردیم که تروریست‌ها در مسیر نیز کاملًا بی‌هدف مردم، کارکنان و نیروهای حفاظتی را به رگبار می‌بستند و در زمان استقرار نیز از پنجره مردم کوچه و بازار را مورد اصابت گلوله خود قرار می‌دادند.

وی گفت: این اقدامات در راستای نقشه شوم جبهه عربی، عبری و غربی برای آشوب و ناامنی در منطقه است تا با ایجاد نا امنی بیشتر در این منطقه به ویژه در ایران بتوانند امنیت بیشتری را برای اسرائیل و متحدان آن ایجاد کنند.

شاعری با اشاره به پیشتازی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریست از ابتدای انقلاب تاکنون، تصریح کرد: دشمنان همان گونه که همواره اعلام کرده‌اند درصدد هستند تا این جزیره امن در اوضاع آشوب‌ناک منطقه را به نا امنی بکشانند.

این ملت را نمی‌توان با ترور ترساند

وی افزود: اما مردم آرامش خود را حفظ کنند چراکه چنین اقدامات کورکورانه علیه ملت ایران از اوایل انقلاب با ترورهای شخصیت‌ها و مردم کوچه و بازار از سوی منافقین نیز سابقه داشته و ما به عنوان قربانی اصلی تروریسم، تجربه مناسبی از برخورد با آن‌ها را داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تأکید کرد: اکنون نیز با کمک نیروهای امنیتی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، این حرکات ناشیانه و خبیثانه همچون همیشه در نطفه خفه خواهند شد تا دیگر هیچ کس به خود اجازه چنین گستاخی‌ای را ندهد.

این مسؤول اضافه کرد: دشمنان ما بدانند که ما با اتکا به روحیه مقاومت دست برتر در مقابله با جریان‌های تروریستی را در منطقه داشته و با هوشمندی همراه با روحیه ایثار و شهادت از این حوادث نیز همچون همیشه سربلند بیرون می‌آییم چراکه مردم ما با این خباثت‌ها سالیان درازی است که آشنا بوده و عوامل محرک آن را به خوبی می‌شناسند پس چنین حرکات شرورانه‌ای نیز هزگر در اراده پولادین این ملت تأثیری نخواهد گذاشت.

وی گفت: مردم بدانند که این اتفاق نتوانست خللی در انجام مأموریت‌های نمایندگان در مجلس ایجاد کنند چراکه همه نمایندگان به پشت‌گرمی ملت با وجود شرایط سخت و ناامنی‌های بیرون به کار روزمره و وظیفه خود پرداخته و مشت محکمی در دهان بد خواهان این مردم کوبیدند.

شاعری ادامه داد: نمایندگان امروز نشان دادند که این ملت را نمی‌توان با ترور، تیر و انفجار ترساند چراکه این مردم ادامه دهنده راه شهدا هستند و نمایندگان مردم جان خود را برای امنیت و اهداف والای نظام جمهوری اسلامی فدا می‌کنند.

تذکری به مخالفان شهدای مدافع حرم

وی با ابراز تأسف عمیق از زخمی شدن و شهادت تعدادی از نیروهای حفاظت و مردم عادی، بیان کرد: نمایندگان بیشتر از جان خود نگران مردم هستند و به خدا حاضر بودیم جان ما تقدیم شود ولی فرزندان این ملت و مردم آسیبی نبینند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تذکر به عبرت‌آموزی برخی معترضان به شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: همه آن‌هایی که به شهدای مدافع حرم اعتراض می‌کردند امروز بیشتر به اظهارات نسنجیده خود بی‌اندیشند.

این مسؤول اضافه کرد: چراکه اگر این عزیزان ملت در خارج از مرزها در سوریه با دشمن و تروریست‌ها مقابله نمی‌کردند، امروز باید خیلی پیش از این در داخل کشور و در کوچه و خانه‌های خود با آن‌ها نبرد می‌کردیم.

در پایان وی گفت: نمایندگان در سلامت کامل به سر می‌برند و مردم نیز نگران نبوده و مطئمن باشند که نیروهای امنیتی و نظامی به خوبی وظایف خود را انجام داده و این قائله هم تنها رسوایی بدخواهان آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا