فرماندار فریدونکنار خبر داد

بازرسی جدی طرح تکریم ارباب رجوع در فریدونکنار/مدیران دستگاه‌های اجرایی از مصاحبه چالشی پرهیز کنند

بصیر، حسین منفردی در دومین جلسه شورای اداری سال ۹۶ فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: دین، نظام و دولت ما اهل گفتگو و صلح هستند و به جهان ثابت شده که هر کشوری بخواهد از این چارچوب خارج شود و علیه ایران اقدام کند پاسخی دریافت می‌کند که در تاریخ ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در حادثه اخیر تروریستی بسیار موثر اقدام کردند، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در دولت دوازدهم باید پاسخ لطف و اعتماد مردم در انتخابات را به نحوی که شایسته آن‌ها است بدهند.

فرماندار فریدونکنار بر لزوم حضور گسترده در حرکت عبادی سیاسی روز قدس تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تمام توان خود را به کار بگیرند.

منفردی، تصریح کرد: ویژگی‌های مدیران دین محور در حکومت‌های اسلامی مشخص است و در همین راستا باید متواضع بوده و برای تحقق
مسیر حق تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های تنظیمی در ادارات در راستای استقرار حق و دفع باطل در مسیر خدمت به مردم باشد، افزود: مصداق‌های حق و باطل را باید به درستی شناخت و کم‌کاری سیستم اداری در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: کار مفید کارمندان روزانه ۲۰ دقیقه است و عدم برخورد مناسب با ارباب رجوع و همچنین عدم حضور به موقع در محل کار و تاخیر در پاسخ به درخواست‌های ارباب رجوع، حق الناس بوده و ظلم به مردم است.

منفردی با اشاره به اینکه برخی به دلیل تزکیه نفس خود خوب عمل می‌کنند و البته برخی دوست شیطان هستند، خاطرنشان کرد: برخی بداخلاقی‌ها در انتخابات به حرکات ناپسند بعد از آن منجر شده است.

وی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فریدونکنار موجب شد تا مردم این شهرستان به دولت اعتماد بیشتری پیدا کنند و در حالی که در دوره گذشته دولت ۴۳ درصد رای داشت اما در این دوره با ۱۱ درصد افزایش آرا ۵۴ درصد رای را کسب کرده است.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه برخی مدیران با بی‌انگیزه بودن نگاه مردم به دولت را خدشه دار نکنند، گفت: هر مدیری به هر دلیل نمی‌تواند درست خدمت کند باید از کار خود کنار برود و نباید هرگز با روش های غیرمنطقی و غیرقانونی اعتماد مردم را جلب کرد.

منفردی ادامه داد: تلاش مدیران و مجریان انتخابات در فریدونکنار موجب شد تا حتی یک مورد شکایت در روز اخذ رای و پس از آن نیز نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: مدیران ادارات باید از مصاحبه‌های چالشی پرهیز کنند چراکه شایعه‌سازی تبعات اجتماعی، سیاسی و اقصادی زیادی در فریدونکنار دارد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مشکلات دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی با فرمانداری برطرف شود و به طرح دعوی در قوه قضائیه کشیده نشود، افزود: حقوق شهروندی در سطح شهرستان باید تبیین و ترویج شود و همچنین از این پس طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی شهرستان فریدونکنار با جدیت مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

منفردی از اجرای  طرح شیل‌گذاری برای نخستین بار در فریدونکنار خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در مسیر توسعه و اشتغال اقدامی موثر بوده و از نظر کارشناسان با کیفیت خوبی به مرحله اجرا و تحقق رسیده است.

وی تصریح کرد: طرح یکپارچه‌سازی اراضی در دو منطقه فریدونکنار اجرایی شده است تا در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی برداشته شود.

فرماندار فریدونکنار یادآور شد: برند برنج شهرستان فریدونکنار ثبت ملی شده که در مراسمی ویژه رونمایی می‌شود  و همچنین ستاد توسعه این شهرستان در آینده تشکیل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا