فرمانده سپاه فریدونکنار

یاد و خاطر شهدای هسته ای هرگز فراموش نمی شود

به گزارش بصیر، سرهنگ سید ولی میرشفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در شرایطی هستیم که بدخواهان نظام و سلطه گران به دنبال تحقیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه های مختلفی چون تحریم و تهدید هستند و برگزاری چنین همایش هایی پاسخ دندان شکنی به این دشمنان خارجی ما است.

وی افزود: عده ای چه در داخل و چه در خارج سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند و با برگزاری چنین همایش های فرهنگی می خواهیم به دشمنان خود بگوئیم که ذره ای از منویات حضرت امام، رهبری و سیره شهدا خارج نشویم و این چیزی جز وظیفه انقلاب و دینی ما نیست.

میرشفیعی تصریح کرد: ملت و بسیجیان ما نسبت به آمریکا و غرب بی اعتماد هستند و ظلم و ستمی که مردم ما در قبال ستم های جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل متحمل شدند قابل فراموشی نیست و هیچ وقت نمی توانیم مظلومیت امام، مظلومیت مردم ما در ۸ سال دفاع مقدس در قبال آن جنگ نابرابر که به تحریک اسرائیل و آمریکا انجام شده بود را از یاد ببریم.

وی ادامه داد: هیچ وقت یاد و خاطر شهدای هسته ای، شهدای ترور و مظلومیت این عزیزان در قبال طراحی های خصمانه آمریکا به شهادت رسیدند را هرگز فراموش نخواهیم کرد و تا زمانی که این مظلومیت ها و آلام ملت ایران از این ستم ستمکاران وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا حرف اول و آخر ماست و از آن عدول نخواهیم کرد.

میرشفیعی تاکید کرد: اسرائیل یک مجموعه خاصم و صهیونیستی است که علاوه بر ظلم به مردم مظلوم فلسطین و بر مردم جهان نیز ظلم کرده است و هر کجا که ظلم باشد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که در راس ظلم و ستم قرار دارد طنین انداز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا