شب‌های قدر فرصتی برای جبران اشتباهات و خطاها است

آیت‌الله علی‌ معلمی طی گفت‌وگویی با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضایل لیالی قدر، عنوان کرد: اگر کسی بدون درک ماه مبارک رمضان از دنیا برود، از رحمت الهی دور مانده‌ است.

وی افزود: شب‌های قدر فرصتی برای بهره‌گیری از ماه مبارک رمضان و جبران اشتباهات و خطاها دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: خدمت به مردم در همه عرصه‌ها مقدس است و خدمت در زمینه تولیدات کشاورزی از قداست بسیار بالایی برخوردار است.

معلمی با اشاره به اهمیت جهاد کشاورزی، بیان کرد: این عنوان فقط به یک مدیریت و یا کارمندی معمولی مربوط نمی‌شود، بلکه مدیریت جهادی مستلزم کار جهادی و تلاش مضاعف است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران جهادی با انگیزه جهادی از حداقل امکانات، حداکثر بهره را به‌دست می‌آورند و اجر خود را نزد خداوند بالا می‌برند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به خودکفایی کشور در تولید گندم که در سال گذشته صورت گرفت، اضافه کرد: این افتخار، مرهون مدیریت‌های جهادی است که امیدواریم در سال جاری کشور از صادرات این محصول بهره‌مند شد.

معلمی در پایان مقدس‌ترین خدمت در جامعه را خدمت به کشاورزان دانست و گفت: کشاورزان را می‌توان از عوامل الهی تلقی کرد و به نوعی دستیار خدایی دانست، چرا که پروردگار ضامن روزی بندگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا