مراسم لیالی قدر در جوار ۳۰۰ بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ستار علیزاده طی گفت‌وگویی، شب قدر را شب سرنوشت‌ساز هر انسان و مسلمان دانست و اظهار کرد: شب قدر شب عبادات، مناجات، طلب مغفرت و آمرزش انسان از درگاه خداوند متعال است و چه خوب می‌شود همه ما در این شب به تقرب الهی برسیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران، افزود: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در ۳۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در حال اجراست و برنامه‌های مختلفی در آن به اجرا در می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های طرح ضیافت الهی را لیالی قدر دانست و بیان کرد: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر همراه با ندای «سبحانک یا لا‌اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب» در ۳۰۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه ندای الغوث الغوث از امشب با نوای هزاران عاشق در جوار آستانه مبارکه امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی مازندران طنین‌انداز می‌شود، تصریح کرد: مراسم لیالی قدر از امشب با سخنرانی سخنرانان برجسته استانی و کشوری در بقاع متبرکه مازندران و با حضور پرشور مردم دیار علویان برگزار می‌شود.

علیزاده در پایان گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه حال و هوای این شب‌های عزیز را دوچندان می‌کند و امیدواریم همه بتوانیم از این فرصت الهی به‌خوبی استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا