امام جمعه فریدونکنار:

آتش به اختیار یعنی پیاده کردن گفتمان انقلابی/نباید وحدت با ایجاد دوقطبی به تفرقه تبدیل شود

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: مواظبت از یتیمان و محرومان یکی از ویژگی‌های برجسته مومنان است.
وی با اشاره به هقته جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: صدور فرمان حضرت امام در سال ۵۸ برای تشکیل جهاد سازندگی برای تهیه و تجهیز مناطق محروم بوده است.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد منابع کشاورزی در داخل تولید می‌شود و لازم است که کشاورزی به سمت به روز شدن پیش برود.
جلالی با اشاره به بیانات رهبری در طول هفته گذشته یادآور شد: مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان با به کار بردن واژه آتش به اختیار برای افسران جنگ نرم و جبهه فرهنگی تکلیفی را تعیین کردند.

وی تاکید کرد: آتش به اختیار یعنی اینکه در دانشگاه‌ها و مراکز انقلابی گفتمان انقلابی پیاده شود و نباید به غیر از این تفسیر دیگری شود.
امام جمعه فریدونکنار گفت: همه ما باید این هدف را درنظر داشته باشیم که مسیر انقلاب از اصل خود خارج نشود و این به معنی آن نیست که مسئولان کار صحیح انجام نمی دهند و آتش به اختیار به معنی تخریب و به رگبار بستن مسئولان نیست.
جلالی به دیدار رهبری و شعرا اشاره کرد و یادآور شد: وزارت ارشاد باید توصیه های رهبری را برای خط‌دهی به شعرا مدنظر داشته باشد و همچنین شعرا باید به فرموده رهبری رشادت های رزمندگان در قالب شعر به نمایش بگذارند.
وی افزود: شاعران باید با شعرهای انقلابی خود افرادی مانند ترامپ و رهبران سعودی را که بویی از انسانیت نبرده‌اند رسوا کنند.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انقلاب هرچه سریعتر به آرمان‌های خود برسد اظهار کرد: مصالح ملی نباید زیرسوال برود و هویت ملت باید حفظ شود.
جلالی خاطرنشان کرد: منافع ملی یعنی اینکه از تحریف بیانات حضرت امام جلوگیری شود و هر مسئله‌ای که ضد دین است به اسم شادابی و نشاط در جامعه ترویج نشود.
وی تصریح کرد: التزام به اسلام و مرزبندی با دشمنان و طرفداری از مظلومان و جلوگیری از دوقطبی باید در نظر مسئولان باشد.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: بیش از ۴۰ میلیون رای به نظام یعنی اینکه مردم ما به نظام و کشور خود پایبند هستند و نباید بگذاریم این وحدت به تفرقه تبدیل شود.
جلالی با اشاره به اینکه نشانه‌های یاری خدا مشهود است، گفت: آمریکای بدطینت در حال اسلام هراسی با تشکیل ائتلاف ضدداعش و ضد ایرانی است که مسئولان رده اول قطر هم‌اکنون از وابستگی به عربستان پشیمان شده‌اند.
وی گفت: بین عراق و سوریه ۶۰۰ کیلومتر مرز وجود دارد که رزمندگان مدافعان حرم توانستند یک گذرگاه را باز کنند که با فتح این گذرگاه راه ایران به بغداد و بیروت باز شده است.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به در پیش بودن روز قدس یادآور شد: روز قدس به تعبیر حضرت امام روز اسلام است و باید در آخرین جمعه ماه رمضان برای دفاع از محرومان و مظلومان در این راهپیمایی شرکت کنیم و قدرت خود را به استکبار جهانی نشان دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا