فرمانده دریابانی استان مازندران مطرح کرد

ايران کشوری قدرتمند در زمینه نظامی و سياسی در منطقه و جهان

بصیر، سردار هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اوضاع سياسي منطقه و توانمندي جمهوري اسلامي در زمینه‌هاي سياسي و نظامي در منطقه و جهان، اظهار کرد: سيره انقلاب اسلامي برخاسته از مقاومت و مقابله با استکبار است که با توجه به تحولات چند سال گذشته در کشور هاي منطقه، ايران اسلامي کشوری آرام و با قدرت در زمینه سياسي و امنيتي به شمار مي‌آيد.
وی خاطرنشان کرد: امروز با نگاهي به تحولات كشورهاي منطقه مي‌توان به صراحت گفت كه نظام مقدس اسلامي ايران، الگويی براي مقاومت و ايستادگي در كشورهای منطقه با محوريت جبهه مقاومت عليه ظلم و ستم است.
فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به مسئله نفوذ دشمن گفت: از سفارشات پيوسته مقام معظم رهبري گوشزد کردن خطر نفوذ است چراکه برخي از سياست‌مداران غربي قصد دارند از توافق هسته‌اي به عنوان فرصتي براي اصلاحات سياسي، اجتماعي در ايران استفاده کنند.
حسینی در ادامه با اشاره به دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي ايران در ابعاد مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي تاکید کرد: همه ما باید تلاش خود را در مسير حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي، پايداري و پاسداري از راه و آرامان هاي شهدا به کار گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا