نظری‌جویباری: وزارت ورزش به داد استقلال برسد

درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جدایی کاوه رضایی اظهار داشت: از شرایط استقلال آگاه نیستم و نمی‌دانم مسئولان این باشگاه چه کار می‌کنند. اعتقاد دارم باید با سکوت کارها را پیش برد، اما اینکه در خواب خرگوشی به سر ببریم و مانند لاک‌پشت به حریفان برسیم، سخت در اشتباه خواهیم بود.

«رضا افتخاری باید از خواب خرگوشی بیدار شود.» وی با بیان این جمله افزود: مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال چه کسی است؟ پندار توفیقی؟ توفیقی دبیر هیئت مدیره باشگاه است و تجربه نقل و انتقالات را ندارد. کسی باید کار کند که به شرایط آشنا بوده و با بازیکنان رفاقت داشته باشد. توفیقی به بازیکنان از بالا به پایین نگاه می‌کند. به عنوان مثال، صحبت‌هایی که درباره شایان مصلح به زبان آورد یا اینکه عنوان کرد که برخی بازیکنان اروپا ندیده هستند، خوب نبود. اروپا مهد فوتبال است، چطور این صحبت‌ها مطرح می‌شود. او عضو هیئت مدیره استقلال بوده و اکنون دبیر هیئت مدیره است. او نمی‌تواند با بازیکنان چون کاوه رضایی و امید ابراهیمی جلسه خودمانی برگزار کند. برخی از بازیکنان چون خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم توسط دوستانی اداره می‌شوند و باید این مسائل را بدانند.

مسئول پیشین نقل و انتقالات استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با شرایطی که دارد، لطمه خواهد خورد و وزارت ورزش و جوانان باید ورود کند. افتخاری خودش اطلاع چندانی از فوتبال ندارد و کسی را مسئول نقل و انتقالات کرده که با این کار بیگانه است. توفیقی سابقه‌ای نداشته که مسئول نقل و انتقالات باشد. دوستان حرف‌های من را جسارت ندانند، توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال است و شاید کارهای اداری را بیشتر بلد باشد.

نظری جویباری تصریح کرد: از وزارت ورزش می‌خواهم به داد استقلال برسند. شرایط این باشگاه در نقل و انتقالات خوب نیست. منصوریان سرمربی است و از بازوهایش توقع بیشتری دارد. بازوهای او یعنی مدیرعامل و مسئول نقل و انتقالات باید او را برنده کنند. اگر بخواهند امروز منصوریان را تنها بگذارند، نباید فردا بگویند چرا نتیجه نگرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا