آخرین اخبار از بازگشت منتظری به استقلال

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ۹ بازیکن که با تیم قرارداد ندارند در اولویت تمدید هستند و مذاکرات با آنها صورت گرفته است. نفراتی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری، بهنام برزای، رابسون، پادوانی، ورویا غفوری، سیدمجید حسینی و یعقوب کریمی قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده و ما هم در حال مذاکره با آنها برای تمدید قرارداد هستیم.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان مطرح شده که جذب این بازیکن ۲ میلیارد تومان هزینه روی دست استقلال می‌گذارد، گفت: مذاکرات با این بازیکن خوب پیش رفته و تکلیف وی هم ۲-۳ روز دیگر مشخص می‌شود. اینکه می‌گویند ۲ میلیارد هزینه بابت جذب وی روی دست باشگاه می‌آید، شایعات مجازی است.

توفیقی همچنین در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال با پژمان منتظری تاکید کرد: با این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و با توجه به اینکه ۵ تیر ماه برای برگزاری اردو راهی خارج کشور می‌شویم و تمرینات جدی ما از روز دوشنبه شروع می‌شود منتظر پاسخ این بازیکن هستیم.

وی تاکید کرد: منتظری از بازیکنان قابل و ملی‌پوش کشورمان است و فکر می‌کنم در حال گرفتن بزرگترین تصمیم زندگی خود خواهد بود. او در قطر سکونت دارد و باید زندگی‌اش را به تهران منتقل کند. ما هم در مذاکراتی که داشتیم مشکلی برای عقد قرارداد با منتظری نداریم و از او خواستیم تا روز چهارشنبه پاسخش را به ما بدهد چون باشگاه استقلال هم باید تیم خود را هر چه سریع‌تر بسته و به همین دلیل منتظر پاسخ منتظری هستیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص زمان حضور مک درمورت در ایران گفت: وی قرار است فردا ظهر به تهران بیاید و در تمرینات شرکت کند. مک درمورت علاوه بر اینکه مسئولیت بدنسازی تیم را بر عهده گرفته به عنوان دستیار خارجی علیرضا منصوریان در فصل هفدهم فعالیت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا