همه چیز در مورد دینامو زاگرب و طارمی

باشگاه دینامو زاگرب کرواسی علاقه‌مند به جذب آقای گل ملی‌پوش لیگ برتر است، اما در صورتی این انتقال نهایی خواهد شد که باشگاه پرسپولیس حاضر شود رضایت‌نامه مهاجم خود را با قیمت نه چندان بالایی صادر کند. آنچه مشخص است بهترین باشگاه کرواسی برای گرفتن رضایت‌نامه مهدی طارمی حاضر نیست هزینه زیادی کند و با توجه به این قضیه احتمال نهایی شدن این انتقال کم است.

طارمی به باشگاه دینامو معرفی شد
درخشش مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با پیراهن تیم ملی باعث شد یکی از ایجنت‌های ایرانی که ارتباط خوبی با مدیران باشگاه دینامو زاگرب دارد این بازیکن را به آنها معرفی کند. مدیران باشگاه دیناموزاگرب نیز وقتی متوجه می‌شوند طارمی شاگرد برانکو ایوانکوویچ مربی هموطن‌شان است با او تماس گرفته و در موردش اطلاعات کسب می‌کنند. این در حالی است که خبرنگاران اهل کرواسی نیز در تماس با بوژیدار رادوشویچ هموطن‌شان راجع به طارمی از او سؤال می‌کنند. تعریف‌هایی که برانکو و رادوشویچ از طارمی می‌کنند باعث می‌شود مدیران باشگاه دینامو زاگرب که از علی کریمی در تیم خود سود می‌برند، برای جذب آقای گل ملی‌پوش لیگ برتر ایران مصمم شوند.

تماس با باشگاه پرسپولیس
نماینده باشگاه دینامو زاگرب وقتی متوجه می‌شود مهدی طارمی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است در تماس با این باشگاه پیشنهاد خود را برای جذب او مطرح می‌کنند. طبیعی است که باشگاه پرسپولیس در این شرایط حساس حاضر نباشد رضایت‌نامه طارمی را برای تیمی صادر کند، مگر اینکه باشگاه خواهان او حاضر شود مبلغ سنگینی برای جذب او بپردازند.

طارمی تمایلی برای لژیونر شدن ندارد
طارمی اولین بار نیست که با پیشنهاد تیم‌های اروپایی مواجه می‌شود. او که یک تجربه ناموفق در انتقالش به فوتبال ترکیه داشت از آن موقع به بعد نسبت به خیلی از پیشنهاداتش بی‌تفاوت بوده است. در حال حاضر هم طارمی ترجیح می‌دهد به پیشنهاد دینامو زاگرب خیلی جدی فکر نکند و به حضورش در پرسپولیس ادامه دهد. حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انگیزه خوبی برای شماره ۱۷ این تیم است تا هم تعداد گل‌های خود را در این رقابت‌ها بالا ببرد و هم اینکه با فینالیست کردن تیمش شانس کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را هم داشته باشد.

تلاش همبازیان طارمی برای لژیونر شدن او
برخی از لژیونرهای موفق تیم ملی تلاش زیادی می‌کنند تا مهدی طارمی را راضی کنند به فوتبال اروپا راه پیدا کند. آنها اعتقاد دارند طارمی می‌تواند در فوتبال اروپا سطح بازی خود را بالا ببرد و از این‌رو تلاش می‌کنند انگیزه لژیونر شدن را در او ایجاد کنند. اینکه حالا این توصیه‌ها چقدر روی تفکرات طارمی تأثیرگذار باشد مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا