فرمانده سپاه فریدونکنار:

تکرار اقدام تروریستی در ایران پاسخی بالاتر از حمله موشکی دارد/ روز قدس روز عزم مسلمانان برای نابودی اسرائیل

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: بعد از حادثه تروریستی حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی، انتقام گیری خون شهدای این حادثه در دستور کار جدی سپاه پاسداران قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم و مرزبانان فرمودند ” این را همه بدانند، دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد: جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است، آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد”.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه جهان حرف و عمل سپاه را دیده است و می‌داند سپاه بعد از عمل حرف می‌زند، تصریح کرد: یگان موشکی سپاه  به عنوان بازوان پرتوان ولایت، بسیار زودتر از آنچه که دوستان و دشمنان فکرش را کنند قاطعانه و مقتدرانه نخستین سیلی را به گوش تروریست‌های تکفیری زد.

باقرزاده گفت: پیام مهم این اقدام راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران به تروریست‌ها و حامیان غربی، عبری و عربی این است که هیچ کجای دنیا با ایران قابل مقایسه نبوده و نیست و لازم است که از تکرار اقدامات تروریستی در خاک ایران اسلامی پرهیز کنند چراکه پاسخی در تراز بسیار بالاتر را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دیگر جمهوری اسلامی ایران در لاک دفاعی نمی‌ماند تاکید کرد: از این پس پاسخ گستاخی دشمنان با سیلی انقلابی و بسیار محکم داده می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه این حمله موشکی پیام‌های دیگری هم دارد اظهار کرد: حمله موشکی پاسخی قاطع به تحریم‌های جدید آمریکا و دنبال کنندگان برجام موشکی در داخل و همچنین پاسخی به رژیم اشغالگر قدس و حامیانش که همواره به دنبال تنش‌آفرینی در منطقه هستند بود.

باقرزاده در پایان با تاکید بر اینکه روز قدس روز عزم مسلمانان برای نابودی اسرائیل است، گفت: مردم مومن و انقلابی ایران در روز قدس پاسخ محکمی در حمایت از اقدام به موقع پاسداران و ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه به یاوه‌گویان منطقه‌ای و بین‌المللی خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا