انتقاد تند و توهین‌آمیز مارادونا از آلوز و سامپائولی

تجربه نشان داده است که دیه‌گو آرماندو مارادونا برای بیان عقاید شخصی‌اش در مورد اتفاقات و افراد مختلف، به هیچ وجه اهل تعارف، خجالت و ترس از شکل گرفتن جنجال نیست. این بار دنی آلوز، دفاع راست برزیلی تیم فوتبال یوونتوس بوده که هدف انتقادات توهین آمیز اسطوره فوتبال آرژانتین قرار گرفته و شیوه بازی او را زیر سؤال برده است.

مارادونا در گفت‌و‌گو با شبکه TyCSports گفت: دنی آلوز یک آشغال است، یکی که سه چهار بار توپ را می‌زند و هشت، ۹ بار بازیکن حریف را. آلوز همیشه در آن بخش از زمین بازی می‌کند که فوتبالی بازی نمی‌شود.

مارادونا سپس هموطنش خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین را هدف انتقادات تند خود قرار داد. ال‌دیه‌گو که ظاهراً از تصمیمات فنی سرمربی سابق سویا در دو بازی نخستش به عنوان سرمربی آلبی‌سلسته – به خصوص دعوت نکردن از داماد سابق او سرخیو آگرو برای فراخواندن بازیکن منفورش، مائورو ایکاردی –  راضی نیست، ادامه داد: من از دست سامپائولی حسابی عصبانی‌ام. بیرون کشیدن آگوئرو از تیم ملی برای میدان دادن به ایکاردی احمقانه است. دانش فنی سامپائولی از (سرمربی قبلی تیم ملی آرژانتین) ادگاردو بائوسا بیشتر نیست. من این را به خودش هم خواهم گفت.

انتقاد مارادونا از سامپائولی در حالی است که سرمربی سابق تیم ملی شیلی در دو بازی نخستش به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین همراه با این تیم در دو مصاف دوستانه برابر برزیل و سنگاپور به ترتیب به پیروزی یک بر صفر و ۶ بر صفر دست پیدا ک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا