پرس: رونالدو بخشی از تاریخ رئال مادرید است

پرس در مورد شروع پنجمین دوره فعالیتش در رئال مادرید و تمدید چهارساله حضورش در برنابئو تا سال ۲۰۲۱ گفت:یک سال پیش به هیچ چیز فکر نمی کردم. به اتفاقات بلندمدت فکر نمی کنم، در فوتبال یک سال به اندازه یک عمر است چرا که  فقط باید به چهارشنبه یا یکشنبه بعدی که تیمت بازی دارد ، فکر کنی.مسلما در رئال مادرید به کار من احترام می گذارند.

مادریدیسمو بودن میراث والدین و پدربزرگ های ماست. در فوتبال و زندگی شرایط غیرمنتظره همواره وجود دارد. ممکن است به سن خاصی برسی اما باید همیشه آماده مقابله با شرایط باشی و راهکار پیدا کنی.در این مدت نظرم نسبت به رسانه ها عوض نشده است.

در سال ۲۰۰۰ رابطه خوبی با روزنامه ها نداشتم چرا که در آن زمان مدیران رسانه های ورزشی دنیا هیچ شباهتی به حالا نداشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که رونالدو در میان هواداران رئال مادرید محبوب تر است یا مارکو آسنسیوی جوان گفت:این سوال را باید از خودشان بپرسید اما هواداران شیفته رونالدو هستند. نیازی به سوال کردن نیست. او را باید با دی استفانو مقایسه کرد. کاری که دی استفانو در زمان خودش انجام داده بود را رونالدو حالا انجام می دهد. کریستیانو بخشی از تاریخ رئال است. در مورد توصیه نادال به خرید آسنسیو باید بگویم که داستان شبیه چیزی است که مطرح شده اما دقیقش این نبود.

با نادال تماس گرفتم تا شماره عمویش را بگیرم که مدیر ورزشی مایورکا بود و در مورد انتقال با او صحبت کنیم . همه چیز خیلی سریع انجام شد   و او به رئال ملحق شد.

مدیر رئال مادرید در مورد آینده برخی بازیکنان رئال مادرید هم صحبت کرد:تاکید می کنم که همان طور که زیزو گفت نمی خواهیم کسی برود. تیمی هم پیشنهاد نداده است. نه برای خامس نه برای کس دیگری و نه برای من! به چیزی فکر نمی کنم. تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم تا بهتر شویم. کوئنت رائو به اسپورتینگ می رود تا بیشتر بازی کند. فدریکو والورده؟ (هافبک آکادمی رئال که سومین بازیکن برتر جام جهانی جوانان شد) دپورتیوو با ما تماس گرفته و گزینه مناسبی به نظر می رسدند.

دپور خیلی او را دوست دارد و از امکانات این باشگاه خوشمان می آید. نیاز به بازی کردن دارد. دیگو یورنته؟ صحبت هایی انجام شده است و خود بازیکن هم دوست دارد راهی سن سباستین شود. ماریانو؟ در مورد او هم مذاکراتی انجام شده. مشتریان زیادی دارد و به دنبال گزینه ایده آل است.

وقتی بازیکنان به صورت قرضی یا فروشی از تیم جدا می شوند  باید به جایی بروند که خودشان می خواهند. ماریانو می خواست در تیم اصلی برای حضور در ترکیب رقابت کند. کاسمیرو هم با همین تفکر آمد و موفق شد. بازیکنان وقتی ده بازی پیاپی داشته باشند اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.

فلورنتینو در مورد آینده دروازه بان های رئال، مذاکره دو سال پیش با ده خیا و خرید دوناروما گفت:با ده خیا مذاکره ای نداشتیم . دو سال پیش اتفاقات ناگواری رخ داد و بعد از آن شرایط طوری پیش نرفت که به سراغش برویم. دونا روما بازیکن بزرگی است و می گویند جانشین بوفون خواهد شد. مسیر درستی را طی می کند. مسلما او را دنبال می کنیم اما ترجیح می دهیم در موردش صحبت نکنیم.بازیکنان و مربی خیلی ناواس را دوست دارند و این را من هم تائید می کنم اما هیچ کس به من نگفته که بازیکنان از زیدان خواسته اند که  حفظش کند. کیلور را خیلی دوست دارم. چرا دو سال پیش ده خیا را می خواستم؟ چون به اندازه حالا کیلور را نمی شناختم.

مدیر رئال مادرید در مورد خرید احتمالی امباپه،  پدیده موناکو در این تابستان گفت : وارد این بحث ها نمی شوم چرا که مربوط به مدیر ورزشی یعنی خوزه آنخل است. سیاست خوبی در مورد جوان هایی داریم که از خارج از اسپانیا خریده می شوند. خوزه آنخل روی مسائل فوتبال و بسکتبال تمرکز دارد و بهترین مدیر ورزشی ممکن است.ز یدان امباپه را در سن ۱۶ سالگی به زمین تمرین رئال آورد و خیلی دوستش دارد. در آن زمان مذاکره ای برای انتقالش به رئال نداشتیم چرا که هنوز ۱۶ ساله نشده بود. امباپه در مسیر درستی است و مطمئنم بازیکن بزرگی خواهد شد. امباپه را به دیبالا و دمبله ترجیح می دهم.

پرس در مورد انتقادات په په مدافع پرتغالی از برخورد مسئولان رئال با خود بیان کرد:در کاردیف په په را دیدم اما هرگز خداحافظی نکردیم. دوست داشتم که در جایگاه ویژه برای او مراسم وداع بگیریم، با همه جامهایش. قبل از انتخابات این پیشنهاد را داده بودم و مندس هم استقبال کرد. به او پیشنهاد قرارداد یک ساله دادیم. به همه بازیکنان همسن او چنین پیشنهادی می دهیم اما او قبول نکرد. اگر قراردادش دو ساله تمدید می شد تا سن ۲۵ سالگی در این جا بود اما پس از آن هم نمی توانستیم او را حفظ کنیم.

مدیر رئال مادرید در مورد بازگشت رائول به رئال مادرید در پست های مدیریتی صحبت کرد:رائول برگشت و با باشگاه کاملا آشنا شده است. رئال سازمان بزرگی دارد و رائول برای هماهنگ شدن زمان می خواست. می توانست مربی شود یا دل به کار دیگری ببندد اما ترجیح داد که در سمت های مدیریتی فعالیت کند. هرگز با او اختلافی نداشتم و او هم چنین نظری داشت. در سال ۲۰۱۰ به شالکه رفت و برخوردش پس از آن هم  با من عادی و معمولی بود.

در قطر هم همین طور بود. دو سال هم به آمریکا رفت تا بچه هایش درس بخوانند و وقتی بچه هایش بزرگ شدند وقتش بود به این جا بیاید. برای او تحصیل بچه هایش خیلی مهم بود.

پرس شایعه دریافت پیشنهاد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال اسپانیا را تکذیب کرد و اعلام کرد که رئال برنامه ای برای تشکیل تیم فوتسال ندارد.  وی در مورد آینده و تمدید قرارداد برخی بازیکنان رئال هم صحبت کرد:خیلی به تمدید قرارداد ایسکو نزدیک شده ایم اما هنوز قرارداد امضا نشده چرا که بازیکنان در تعطیلات هستند.

وقتی برگردند همه چیز به صراحت اعلام خواهد شد. تمدید قرارداد راموس ؟ به او به عنوان بازیکنی که بار تیم را به دوش می کشد افتخار می کنیم. بخش زیادی از موفقیت ما به خاطر اتحادی است که او در تیم ایجاد کرده است.

خامس ؟ از نظر من دست زدنش برای هواداران پس از بازی با سویا، نشانه وداع نبود چرا که او بازیکن رئال است.  کسی چیزی به ما نگفته و پیشنهادی نداشتیم. از خامس راضی هستیم و فروشی نیست. خرید تئو هرناندز؟ در این باره نمی توانم چیزی بگویم چون اوبازیکن رئال نیست. دفاع چپ می خواهیم و تئو بازیکن بسیار خوبی است.فکر نمی کنم که خرید او رابطه خوب ما و اتلتیکو را خراب کند. اگر اتلتیکو بخواهد ما هم به آنها بازیکن می فروشیم.تمدید قرارداد بنزما؟در موردش پیش بینی هایی کرده ایم. همین طور در مورد کارواخال و واران. در مورد بازیکنانی که کمتر از دو سال از قراردادشان مانده اند به دنبال تمدید هستیم.

در مورد ایسکو هم که تردیدهایی وجود داشت همه چیز حل شده و رئال خانه اوست. خرید وینیسیوس؟ (پدیده ۱۶ ساله فلامنگو) مذاکرات با پیشنهاد ۲۵  میلیون یورو  آغاز شد و در نهایت قیمتش به ۴۵ میلیون یورو رسید. رقم عرف نقل و انتقالات را پرداختیم. به رئال ملحق شد چون خودش می خواست. تیمهای دیگر پول بیشتری می دادند. بازیکن متفاوتی است.تا روز ۳۱ آگوست فرصت هست. خریدهایی مثل راموس، رونالدو، مودریچ و بیل را در آخرین روزها داشتیم.

مدیر رئال مادرید در مورد شرایط گرت بیل ، ستاره ولزی هم صحبت کرد:مصدومیت شدیدی داشت چرا که برخورد شدیدی با او انجام شد. چهار ماه مصدوم بود اما در سه فصل دیگرش در رئال به ما خیلی کمک کرد.مردم می گویند که من برخی بازیکنان را بیشتر دوست دارم اما علاقه من به همه یکسان است. مارسلو که خودم نخریدم را  هم دوست دارم. امیدوارم بیل بیشتر به ما کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا