ویسی تیمش را تهدید کرد

عبدالله ویسی اظهار کرد: ۱۴ روز است که جلسات مختلفی در تهران برای پیدا کردن اسپانسر دارم. دیروز (چهارشنبه) هم عنوان شده بود که من استعفاه داده‌ام که به این صورت نبود و من پیگیر کارها هستم ولی کار بسیار سخت است.

وی افزود: من، استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت مرتب به دنبال اسپانسر هستیم ولی تاکنون کسی حمایت نکرده است. آقای حیدری واقعا به صورت شبانه روزی با من برای پیدا کردن اسپانسر، همراه است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: به بازیکنان قول دادم تا پول به باشگاه نیاید، تمرینات را شروع نمی‌کنم و باید با این بازیکنان تسویه حساب کنند، چرا که بازیکنان از دو سال گذشته نیز از باشگاه طلب دارند و تا زمانی که با آن ها تسویه نشود، من هم پا پیش نمی‌گذارم.

وی گفت: به هر حال اگر تا روز شنبه پول رسید و توانستیم تمرینات را شروع کنیم، کارم را ادامه می‌دهم، در غیر این صورت خداحافظ! از مردم خوزستان معذرت خواهی می‌کنم؛ آن زمان که تیم وضعیت خوبی داشت، هیچ کسی برای ماندن من صحبت نکرد و حتی وقتی به سپاهان رفتم، تمام مردم خوزستان ناراحت شدند.

ویسی افزود: وقتی به سپاهان رفتم، گفتند که ویسی برای پول به این تیم رفت، در حالی که واقعا به این صورت نبود و من را برای ادامه کار در استقلال خوزستان نخواستند. من پیشنهادی بالاتر از سپاهان هم داشتم ولی نرفتم و می‌خواهم بگویم که پول برای من مهم نبود.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون که اوضاع تیم بد شده است، از من خواستند که بیایم و من هم با تمام وجود آمدم و تاکنون نیز بیشتر بازیکنان به خاطر من مانده‌اند ولی هیچ کسی حمایت نمی‌کند. ۱۴ روز است که من و دوستانم به دنبال اسپانسر هستیم ولی هنوز اسپانسری پیدا نشده و واقعا دیگر دیر شده است و از سایر تیم‌ها عقب مانده‌ایم. اگر بیشتر از این هم طول بکشد، کار سخت‌تر می شود و من هم دیگر نمی‌توانم جوابگوی بازیکنان تیم باشم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز (پنج‌شنبه) نیز جلسه خوبی برای پیدا کردن اسپانسر داریم و امیدوارم که کار نهایی شود و به اهواز برگردم و تمرینات تیم را شروع کنم. به هر حال تا زمانی که اسپانسر نداشته باشیم، تمرینات را آغاز نمی کنیم.

وی افزود: این همه شرکت و ارگان‌های متمول در استان داریم ولی کسی توجه نمی‌کند و این بی‌توجهی‌ها، لیاقت مردم خوزستان نیست. بازیکنان تیم از سال قهرمانی تا فصل گذشته از باشگاه پول طلب دارند ولی هیچ کسی جوابگوی آن ها نیست.

ویسی گفت: استقلال اهواز و شاهین اهواز نابود شدند و اگر استقلال خوزستان هم نابود شود واقعا شایسته مردم این استان که گرما، گرد و خاک و بی برقی را تحمل می‌کنند، نیست. فوتبال تنها دل خوشی مردم خوزستان است و اکنون هم وضعیت استقلال خوزستان مشخص نیست. مردم خوزستان شایسته داشتن بهترین تیم هستند، نه این که تیم‌شان زنگ تفریح باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا