حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر دشمنان انقلاب را ناامید می‌کند

راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در دو بخش دابودشت و دشت سر شهرستان آمل با سخنرانی عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی باتوجه به پیش رو بودن این روز بزرگ به خبرنگار ما گفت: درس اعلام نفرت جهانی علیه ظلم، استبداد و استکبار را باید در ماه مبارک رمضان بیاموزیم که این امر در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه باید با حفظ نقشه، مکر دشمنان ملل اسلامی را به خودشان بازگردانیم تا عظمت جامعه اسلامی جلوه‌‌گر شود، اظهار کرد: سردمداران استکبار جهانی و حامیان تروریست با هدف تفرقه افکنی، ترقه بازی و ایجاد جنگ‌های نیابتی در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق می‌خواهند بر منابع و ذخائر در اختیار کشورهای اسلامی مسلط شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس با دعوت از  آحاد مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور حماسی ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید می‌کند، یادآور شد: مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود فریاد آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه آنها را به گوش ملت‌های جهان می‌رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا