روز قدس در فریدونکنار/9/امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

اتحاد رمز آزادی قدس/ امنیت ایران سازش‌پذیر نیست

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار با اشاره به سالروز هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش، اظهار کرد: روز هفتم تیر را به نام قوه قضائیه نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه به چند ویژگی نیاز دارند، تصریح کرد: تقوا، آگاهی به موارد قضائی، عدالت، رافت و هوشاری و بصیرت برخی از ارکان قضا است که باید این موارد در آنها تقویت شود.

امام جمعه فریدونکنار افزود: نظارت دقیق به کار قاضیان، نگاه مساوی به مراجعه کنندگان، پرهیز قاضی از نجوا با یک طرف و سخن درگوشی با افراد و غیره، باید مورد مراقبت قرار بگیرد.

جلالی با اشاره به دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: کسی که به خانواده شهدا بی احترامی قرار دهد آنها و این کشور خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به یک درخت تنومند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز وجود داشت و دشمن باید بداند که ملت ایران آگاه است و با کوچکترین خطایی با برخورد قاطع کشور روبه رو می‌شود.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به مرکز تجمع و پشتیبانی داعش، تصریح کرد: دشمن باید بداند این است که ملت ایران محکم ایستاده است و با هر جنایتی قاطعانه برخورد می‌کند.

وی افزود: یکی از پیام‌های این حمله این بود که ایران از توان کافی نظامی برخوردار است و از امنیت و آسایش کشور خود با هیچ کشوری سازش نمی‌کند.

جلالی با اشاره به اینکه آنهایی که قدرت موشکی ایران را زیر سوال می بردند برای‌شان این قدرت به اثبات رسید، گفت: حامیان منطقه‌ای و بین المللی تروریست‌ها اگر دست از پا خطا کنند با موشک‌های‌مان حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار همچنین به روز قدس اشاره و اظهار کرد: روز قدس مقابله مستضعفین با مستکبران است و به همه مسلمانان مربوط می شود.

وی تاکید کرد: باید در برابر استکبار اعلام وجود کرد و با اتحاد است که می توانیم قدس را آزاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا