۶ استفاده جالب از آب پاستا که نمی‌دانید

اگر تصمیم به درست کردن پاستا دارید بدانید که می‌توانید از آبی که برای آماده کردن آن استفاده کردید به بهترین شکل بهره ببرید. افرادی که پاستا دوست دارند و این غذا را زیاد درست می‌کنند به احتمال زیاد آبی که در آن پاستا را آماده کرده‌اند را خیلی زود داخل سینک ظرفشویی می‌ریزند. اما این یک اشتباه بزرگ است، چون فواید زیادی دارد. چند راه وجود دارد که می‌توان به خوبی از این آب بهره برد. در ادامه این مطلب را به نقل از درنگ بخوانید.

۶ روش جالب استفاده بهینه از آب پاستا | موهایتان را درخشان کنید!
۱. از این آب می‌توان برای آب دادن به گیاهان استفاده کرد. این آب سرشار از نشاسته است و ویتامین و مواد معدنی زیادی دارد. البته به شرطی که نمک، روغن و ادویه زیادی نداشته باشد.

۲. می‎توان از آن برای تهیه سس پستو استفاده کرد. بیشتر افراد پاستا را با نوعی سس دوست دارند. می‌توان از این آب برای تهیه سس پستو استفاده کرد.

۳.  می‌توان از آن برای تهیه خمیر پیتزا استفاده کرد. این آب نشاسته دارد و با آرد می‌توان از آن محصول خوبی به دست آورد که خمیر خانگی پیتزا خوش‌مزه‌تر شود.

۴. می‌توان با آن ظروف کثیف را شست. نشاسته معمولا چربی‌ها را به خوبی حل می‌کند و کار یک مایع شوینده، اما طبیعی‌اش را برایمان انجام می‌دهد.

۵. اگر پاهایتان درد می‌کنند و به خاطر یک روز پرکار خسته شده‌اند می‌توانید آن‌ها را در این آب قرار دهید و مطمئن باشید که مفید خواهد بود. فقط کمی آن را گرم کنید تا حس بهتری به پاهایتان بدهد.

۶. اگر موهایتان درخشندگی خوبی ندارند بهتر است آن‌ها را برای مدت ۱۰ دقیقه در این آب ماساژ دهید. بعد از آن به طور طبیعی مو را با شامپو بشویید و تاثیر این کار را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا